خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی:بیمه در جامعه امروزی یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی:بیمه در جامعه امروزی یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر صداقت در جامعه خدشه‌دار شود جامعه دچار مشکل می‌شود گفت: یکی از ضروریت‌های جامعه امروزی وجود بیمه است چراکه بیمه پشتوانه زندگی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیران شرکت‌های بیمه خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: امروز شرایط به گونه‌ای است که بیمه یک ضرورت است و زندگی‌های امروز در شرایطی است که هر ساعت آن ممکن است برای انسان اتفاقی بیفتد.

وی با بیان اینکه اصل بیمه در جامعه امروزی یک ضرورت است و ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم نوعی خدمت مناسب است افزود: در آن لحظه که حوادث پیش می‌آید زندگی افراد در معرض نابودی قرار می‌گیرد و در هر امری درست عمل کردن شرط است و در بیمه طرفین باید درست عمل کنند و بیمه پشتوانه زندگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی محروم بوده و مشکلات زیادی دارد افزود: ۲۰ سال است که در این استان بارندگی نشده و مردم از نظر کشاورزی دچار مشکلاتی هستند و کسی در این سالها برای کمک به مردم نیامده و این استان از نظر سرمایه‌گذاری هم ضعیف است و نیاز به سرمایه گذاری دارد اگرچه مردم با استعدادی در این استان زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی بیان کرد: شرکت‌های بیمه طبق قانون عمل می‌کنند و در هر شرایطی خوب عمل کردن دو طرف شرط است و جامعه وقتی لذت می‌برد که صداقت وجود داشته باشد و اگر صداقت خدشه‌دار شود جامعه دچار مشکلات می‌شود و همواره صداقت باید در کنار اعتماد باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *