خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برتوسعه صنعت هوایی استان تأکید کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برتوسعه صنعت هوایی استان تأکید کرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که توسعه صنعت هوایی از زیر ساخت های مهم محسوب می شود گفت: ارتباطات هوایی جزو امتیازات عمده هر استانی برشمرده می شود  از این رو باید به ظرفیت ها و زیر ساخت های این مسئله توجه شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرعامل و جمعی از پرسنل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) در بیرجند با بیان اینکه بهترین انسان ها کسانی هستند که بیشترین خدمت را به مردم می کنند، گفت: شرکت هواپیمایی هما در زمینه خدمت رسانی به مردم همچون گذشته و بهتر از آن تلاش کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه صنعت هوایی اظهار داشت: ارتباطات هوایی جزو امتیازات عمده هر استانی برشمرده می شود  از این رو باید به ظرفیت ها و زیر ساخت های این مسئله توجه شود.

امام جمعه بیرجند در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات شرکت هواپیمایی هما در بیرجند بر ارائه خدمات قابل قبول به مردم تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست آقای سیمع زاده مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در بیرجند گزارشی از اقدامات این شرکت در استان ارائه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *