خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تلاش دشمن برای ضربه زدن از کانال اقتصاد/ اقلیت سیاسی بیگانه پرست جامعه را فلج می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تلاش دشمن برای ضربه زدن از کانال اقتصاد/ اقلیت سیاسی بیگانه پرست جامعه را فلج می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضاعبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروزدشمن تمام تلاش خود را با یک عده تبهکار داخلی بر این گذاشته که ضربه اش را از کانال اقتصاد بزند، گفت: اقلیت سیاسی بیگانه پرست جامعه را فلج می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضاعبادی  امروز ( ۳۰ آذر) در دیدار با ائمه جمعه، مسؤولین و جمعی از مردم بخش‌ها لانو و درح اظهار کرد: شما مردمی با ایمان، قانع، زحمتکش، با ابتکار، ولایتمدار، ایمانی  و انقلابی هستید که با همین سنخیت خداوند متعال به شما امام جمعه‌ ی هم سنخ ،همفکر، پویا و پرتلاش با آرمانهای بلند در زوایای معنوی و مادی به شما داده است.

وی افزود: نماینده مردم سربیشه در مجلس شورای اسلامی دارای سابقه کاری و دلسوزی است و مسئولان این خطه مجموعه‌ای کارا و توانمند هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید  با تلاش همه آنچه را که در جدول درازمدت به عنوان کارهای شدنی است انجام شود، گفت: هرچند اگر امروز امکان پیاده شدن نداشته باشد اما باید این تابلو حفظ و استعدادها برای مسئولان گفته شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی بیان کرد: در چارچوبه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اقتصادی مقاومتی که امروز مطرح است باید این تابلو حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی باید تلاش کنند، ادامه داد: مسئولیت ها که در بخش اجرایی تمام قضیه مربوط به آنان است باید تلاش کنند و بیایند از نزدیک اقدامات و پتانسیل های منطقه را ببینند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید از هر موقعیت و مناسبتی که پیش می آید از مسئولان اجرایی و یا آستانه مقدس رضوی، خیرین و بنیاد برکت برای پیگیری آرمان‌های منطقه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب ما که اسلام ما است، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی است اما هر آنچه که مستقیما و یا غیر مستقیم با فرهنگ تاثیر متقابل دارد آن مسائل روز ما می‌شود.

به گفته وی رهبر فرزانه انقلاب چند سال روی اقتصاد مقاومتی تکیه می کنند و هر سال یک پسوند به آن می زند شاید نیروهای اجرایی غیرتش را پیدا کنند و همیشه اقتصاد و فرهنگ در هم تاثیر متقابل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمنان ما از رخنه اقتصادی با یک عده انسان های تبهکار داخلی شرایطی را فراهم کردند که از این ناحیه ورود پیدا کنند، گفت: براساس کارشناسایی های میدانی امروز دشمن تمام تلاش خود را با یک عده تبهکار داخلی بر این گذاشته که ضربه اش را از کانال اقتصاد بزند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: چنانچه به زیرپای اقتصادی فرد و جامعه ضعیف شود بدترین آسیب را به فکر و فرهنگ و اندیشه می زند یعنی زمینه آزادی در تفکر وقتی است که زیربنای اقتصادی به حد نصابی برسد که بتواند فکر کند.

وی با اشاره به اینکه مال و اقتصاد یک چیزی است که قوام و ایستادگی شما متکی به آن است، افزود: آنچه را رهبر فرزانه انقلاب می فرماید بالاترین حد کارشناسی است بنابراین این مسائل خیلی مهم است یعنی مراد از اقتصاد مقاومتی اتکا به جامعه داخل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به استعدادها و موقعیت جغرافیای و توانمندهای و ضریب هوشی مردم ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حالا آیا این کشور باید متکی باشد که از خارج بدترین نوع دشمنان این مردم و مکتب و فرهنگ بیایند این کشور را برای ما درست کنند این حرف سفیه است و هرگز هم تحقق پیدا نمی‌کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اروپایی ها که سبقه آنان از بین نرفته دزدهای بین المللی که دنیا را خوردند و این همه بدبختی های ملت ها چه دیروز چه امروز از این ها است، گفت: انگلیس وقتی ایران حدود ۲۰ میلیون جمعیت داشت یک برنامه پیاده کرد که ۹ میلیون مردم ایران را با قحط و گرسنگی  چراغ خاموش کشت حالا او بیاید اقتصاد ما را درست کند.

وی ادامه داد: بدتر از او فرانسه‌ی است که دشمنی اش با اسلام به گونه ای است که از اول انقلاب آشیانه همه ضد انقلاب ها از بی صدر و منافقان بوده و امریکا که شیطان بزرگ است آیا این‌ها باید بیایند اقتصاد ما را درست کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اقلیت سیاسی بیگانه پرست جامعه را فلج می کند و اقل مضرر هستند که از نظر فرهنگی جامعه را آلوده می کنند، افزود: مسئولانی که به هوای بیگانه نفس می کشند درد سر مردم ما شدند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه ما امروز بعد از چند دهه باید به صورت الگو و اسوه می بودیم و جاذبه ما نسبت به مردم دنیا به گونه ای می بود که در مرزهای فرهنگی و دینی دنیا را تحت تاثیر قرار می داد، عنوان کرد: اما بقایای همین اقلیت نمی گذارند و مسئله این است.

به گفته وی با هدف اصلی که رشد فکر، فرهنگ و ایمان انسان ها است اما امروز مسئله اقتصاد حرف اول را می زند و ایران مستعد همه این نیازها را جواب می گوید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان می گویند که برای پول نیست، ادامه داد: پس چگونه برای اختلاس ها، رانت و حقوق های نجومی  از سرمایه های مردم پول است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی به کسانی اشاره کرد که طرح و برنامه فتنه دارند و مسائل اصلی را در حاشیه قرار می دهند، بیان داشت: البته اینها مشکلات سر راه است اما نمی ماند و مردم بصیر همانند ۹ دی رمز را درخواهند یافت و یک حماسه دیگر ایجاد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر ریزش هایی در انقلاب پیش آمده که باید هم سره را از ناسره جدا می‌کرد، گفت: اما رویش های انقلاب خیلی زیبا است و در جامعه از حلقه های صالحین و جوانان برومند و آنانی که سرنوشت کشورهای اسلامی و مناقشه امریکا در سوریه و عراق مردانه رقم می زنند و دشمن را عصبانی می کنند همه از رویش های  بسیار قوی انقلاب است چون کسانی که در فتنه بزرگ می شوند و از ابتدای ایزوله می شوند پایدای آنان بیشتر است و ما به رویش های انقلاب خوشبین هستیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *