خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی مسلح همواره خار چشم دشمنان هستند، گفت: نیروهای مسلح همواره در مقابل ظلم بی حسابی که استکبار جهانی انجام می دهد و به نوعی یک برده داری عمومی راه انداخته اند، ایستادگی می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۴ آذرماه) در دیدار با سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح در خیلی از کارهای جامعه ما شریک هستند، افزود: در هر کاری اول امنیت و بعد کار مهم است.

 وی با اشاره به اینکه انسانها وقتی تلاش و کار می‌کنند که امنیت داشته باشند، گفت: این یک افتخار بزرگ برای نیروهای مسلح است که چنین انسانهای فداکار و شجاعی دارد.

 امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروی مسلح همواره خار چشم دشمنان بوده و هستند، گفت: نیروهای مسلح همواره در مقابل ظلم بی حسابی که استکبار جهانی انجام می دهد و به نوعی یک برده داری عمومی راه انداخته اند ایستادگی می کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی بر مردم دنیا ظلم های مختلفی را روا می دارد، ادامه داد: وقتی هم که مردم‌شان اعتراض می کنند جواب آنها را با گاز فلفل و شکنجه و این جور موارد می دهند.

 وی با بیان اینکه متاسفانه ظلم و ستم دشمنان نسبت به همه مردم مظلوم جهان است اما نسبت به مسلمانان این ظلم بیشتر است، تاکید کرد: برخی از مسلمان نماها هم در منطقه با دشمن هم دست شدند و بیشتر ظلم می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *