خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حوزه‌های علمیه بزرگترین ایثار و جهاد را در تعلیم و تربیت نسل آینده انجام می‌دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حوزه‌های علمیه بزرگترین ایثار و جهاد را در تعلیم و تربیت نسل آینده انجام می‌دهند

پیوندهای عکس

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این زحماتی که شما بانوان حوزه علمیه در جهت تعلیم و تربیت صحیح برای نسل آینده می‌کشید و از عمر خود سرمایه‌گذاری می‌کنید بزرگترین ایثار و جهاد و هدیه‌ای بزرگی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم حجت السللام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با بانوان حوزه‌های علمیه خواهران خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان اگر به انسانیت واگذار شود اولین مسئله بعد از نیازهای اولیه برای تأمین حیات این است که از کجا و برای چه آمده است و چه وظایفی دارد.

وی با بیان اینکه هر انسان اگر به فطرت و عقل انسانیتش برگردد می‌خواهد این امر تامین شود افزود: اینجا است که وجود پیامبران بزرگترین خدمت برای نوع انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آفات نباتی یک گیاه را از بین می‌برد و میوه گیاه را تلخ می‌کند بیان کرد: انسان نیز زمانی که انسانیتش مریض شود اینگونه است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خطاب به بانوان حوزه علمیه تصریح کرد: این زحماتی که شما در جهت تعلیم و تربیت صحیح برای انسان‌های دیگر و نسل آینده می‌کشید و از عمر خود سرمایه‌گذاری می‌کنید بزرگترین ایثار و جهاد و هدیه‌ای بزرگی است برای خداوند که به هم نوع خود تقدیم می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: خون مقدس شهدا معلول علم و ایمانی است که انسان‌های عالم و فرهیخته توانستند آنها را تربیت کنند و همچنین کار ارزشمندی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: آنهایی که به اسم دین کار می‌کنند و از دین خبری ندارند این امر بدترین کفر است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه در این حادثه بزرگ آخر الزمانی آنچه که از کفر پدید آمده دنیا را به سمت ستمگری کشانده است اظهار داشت: وقتی نتیجه بی ایمانی و کفر را مردم با همه وجود لمس می‌کنند در آنها یک انگیزه جدید به وجود می‌آید و آن این است که دین یک ضرورت است که خداوند قرار داده است و فرهنگ و اخلاق نیز واجب است چون آن وقت جاذبه دین زیاد می‌شود.

وی افزود: کشورهایی که دیروز مسلک انحرافی کمونیستی در آن حاکم بود چقدر علیه دین تبلیغات کردند اما امروز همان کشور کمونیستی تبدیل به کشوری شده است که می‌گوید دروازه‌های ما در جهت ترویج اسلامی از نوع اسلام اهل بیت باز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شرایطی که امروزه در دنیا اتفاق می‌افتد با همه تلخی‌ها روزنه‌ای را باز می‌کند که عرصه بر مردم تنگ می‌شود و همه به دنبال آن منجی می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز فرصت و شرایط خوبی است اما باید همه سعی کنیم امورات کارشناسی شود و به مسئولان منتقل شود یادآور شد: حفظ انقلاب با علم و بصیرت است و با ایمان و انگیزه است و در این جبهه این شما هستید که فرماندهان این حرکت هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *