خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قدرت “وحدت و انسجام” است که می‌تواند دشمن را از پای درآورد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قدرت “وحدت و انسجام” است که می‌تواند دشمن را از پای درآورد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام در برابر دین اسلام ایستاده‌اند و انواع جنایات را انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم بیرجند آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی شامگاه پنجشنبه در جشن آغاز هفته وحدت که در محل مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: دین نسخه عملی هر انسان بوده که برای رشد متعالی و سیرالی الله است.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی از ناحیه کفار، منافقان وجاهلان آسیب می‌بیند،افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام در برابر دین اسلام ایستادند و انواع جنایات را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دین در نزد خدا است  و فلسفه بعثت همه پیامبران این است که ما را در مسیر انسانیت قرار دهند وقتی فتنه ها به انسان هجوم آورد باید به قرآن پناه ببریم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه پیکره جامعه اسلامی دردمند بوده و باید درد معاینه ورفع شود، افزود: منافقین در جامعه نفود و مشکل ایجاد می‌کنند و دشمنان انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام در برابر دین اسلام ایستادند.

وی بیان داشت: باید هفته وحدت گسترش پیدا کند و هر روز ما وحدت باشد وشرط نخست دینداری حذف کفار، ستمگران، جاهلان از تصمیم سازی و تصمیم‌گیری از یک جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: مسلمانان باید مواضع دشمن را شناسایی کرده و در برابر دشمنان یکنواخت موضع بگیرند و هرگز از او اطاعت نکنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه در برابر دشمن نیاز به بصیرت است افزود: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصاد، اجتماعی، سیاسی و نظامی قرار داریم.

وی بیان داشت: دشمن همواره توطئه‌های مختلفی بر علیه ما داشته و اگر از سیاست استکبار تاثیر نپذیریم و اگر به نوای اقتصادی آن ها نرقصیم آن ها نمی‌توانند کاری را انجام دهند و شکست می‌خورند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه جهاد انواع گوناگون دارد که یکی ابعاد آن جهاد فیزیکی است، افزود: در سوریه، عراق، و غیره چقدر جوان باید شهید شود تا جامعه اسلامی از لوث بیگانه و دشمن پاک شود و در قرآن هم ذکر شده که مسلمانان حواس خود را جمع کرده مواضع و دشمن را بشناسند و یکنواخت موضع گرفته و از دشمن اطاعت نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر به نوای دشمن در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و غیره واکنش نشان ندهیم دشمن از ما ناامید می‌شود، گفت: باید وحدت سر رشته داشته و همگانی شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *