خانه / نمازجمعه / متن خطبه ها / بيانات در خطبه هاي نماز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۸/۱۲

بيانات در خطبه هاي نماز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۸/۱۲

امام جمعه بیرجند: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای ضد استکباری پاسخ دشمنان نظام را می‌دهند

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: مردم در راهپیمایی فردا با حضور گسترده خود اعمال ناپسند ظالمان را محکوم خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرگزاری تسنیم  بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند، اظهار داشت:مردم ایران در راهپیمایی۱۳  آبان ماه با حضور گسترده  خود شعارهای ضد استکباری اعمال زشت و ناپسند ظالمان را محکوم می‌کنند.

وی افزود:ظلمی که امروز استکبار جهانی بر سر مردم مظلوم و بی‌پناه جهان می‌کند، به پشتیبانی افراد است که انها را برای انجام ظلم و جورخواهی همراهی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دانش آموز از مناسبت‌های این هفته است.

عبادی با بیان اینکه سکوت و بی تفاوت بودن کشورها بر ظلم وجور استکباران مانند پشتیبانی از آنهازشت است، افزود: افرادی که در برابر ظلم وستم استکبار سکوت می‌کنند قطعا در ظلم آنها شریک خواهند بود.

وی بیان داشت: امروز جهان مانند یک دهکده درآمده است و به راستی که امام خمینی(ره) نسبت به آینده بصیر بود  و در کتابی به نام حجاب القلوب که هزاران سال پیش نوشته شده بود، نقل شده کسی از فرزندان ما علیه ظلم وجور قیام می‌کند و زمینه را برای ظهور امام زمانش فراهم خواهد ساخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه که برای مستکبران معاصر زمینه ظلم وتعدی را فراهم می‌کند مجموعه ای در سطح جهان است، گفت: همه جهان در برابر ظلم‌ها مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

عبادی افزود: امروز استکبار جهانی در هر جایی که احساس کند می‌تواند نفوذ کند، وارد می‌شود و با قتل و عام، تخریب بر مردم ظلم می‌کند و در واقع سایه سنگین و شوم استکبار جهانی امنیت را از مردم سلب کرده است.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: آنچه که امروز در دنیای امروزی می‌گذرد و مستکبران هر جنایتی از دستشان بر آید انجام می دهند، به حمایت از افرادی است که سلاح‌ها را بر دوش گرفته و مطیع امر آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند گفت: امروز  مقابله با استکبار وظیفه همگانی است و۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویادآور ذلت وخفت آمریکا در جهان است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *