خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی بیرق عدالت‌طلبی در جهان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اربعین حسینی بیرق عدالت‌طلبی در جهان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اربعین حسینی درست در مقابل استکبار به عنوان بیرق عدالت‌طلبی نمایان است و زیر این بیرق نیز شیعه، سنی، مسیحی، یهودی و زرتشتی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار داشت: اربعین حسینی بعد از ۱۴۰۰ سال ترجمه حدیث «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» است.

وی بیان کرد: اربعین حسینی درست در مقابل استکبار به عنوان بیرق عدالت طلبی نمایان است و زیر این بیرق نیز شیعه، سنی، مسیحی، یهودی، زرتشتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان ماه گفت: باید به بیان‌های مختلف در جهت تفهیم استکبار و تشخیص مصادیق آن در این ایام اقدام کرد.

وی به مواضع ستم و ستمگری، تجاوز به حقوق، ضایع شدن نفوس، ریختن خون، تسلط بر کشورهای اسلامی و تاراج اموال انسان‌ها  در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: آنچه امروز بر سر مسلمانان می آید مصداق بارز «کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا و کل شهر محرم» است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر دشمنان به تعبیر خودشان همه گزینه را روی میز دارند که اینجا است که آگاهی مردم، آمادگی، به روز بودن و بصیرت مردم آخرین گزینه ای است که در مقابل گزینه آن‌ها می‌تواند مقاومت کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی تأکید کرد: اگر امور به صورت طرح‌ها و طرح‌ها به صورت اتاق فکر و هماهنگ اجرا شود به طور حتم باطل شکست خورده است و بیشترین آسیبی که مسلمانان می‌خورند از ناحیه خودشان است.

وی گفت: طرحی که واقعا حساب شده و مطالعه شده باشد در این زمینه نداریم و این در حالی است که دشمن برای کوچکترین کار طرح و برنامه دارد و زهر دشمن حتی در اربعین نیز دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن برای مبارزه با اربعین حسینی طرح اجرا می‌کند و آن وقت انرژی‌های این چنینی از دست ما می‌رود و اقدام مطلوبی نمی‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *