خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی از خانواده جانباز “سالاری” دلجویی کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی از خانواده جانباز “سالاری” دلجویی کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با خانواده جانباز سرافراز مرحوم محمد سالاری که در شب عاشورای حسینی دارفانی را وداع گفت دیدار کرد و از نزدیک از آنها دلجویی و برای بازماندگان صبر را مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلیرضا عبادی شامگاه سه‌شنبه از خانواده جانباز محمدسالاری دلجویی و درگذشت این رزمنده را تسلیت گفت.

وی افزود: گره‌گشایی از کار مردم اهمیت زیادی دارد که طبق گفته‌های نزدیکان این جانباز سرافراز در گره‌گشایی از کار مردم همیشه پیش قدم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از امور سبب می‌شود که انسان از غفلت بیدار شود افزود: انسان باید از فرصت‌ها استفاده و تا جایی که می‌تواند به خلق خدا کمک و گره گشایی کند تا در آینده موثر باشد.

وی اظهار داشت: غفلت و بی‌تفاوتی در هیچ امری درست نیست و هنگامی که انسان چیزی را از دست می‌دهد تازه یادش می‌افتد که آن چیز چقدر ارزش و اهمیت داشته است.

برادر جانباز سرافراز نیز در ادامه با اشاره به برخی از خصوصیات برادر جانبازش اظهار داشت: برادرم در امر کمک به هم نوع همیشه پیش قدم بود او شخصیتی بود که از مردم و برای مردم بود و شاید همین خصلت سبب شده بود که مردم او را دوست داشته باشند.

سالاری افزود: در بیشتر حوزه‌های روستایی بسیج فرمانده بود و جزو بنیان‌گذاران حوزه کربلا در بیرجند بود و هر چه از خوبی‌های برادرم بگویم باز هم کم است.

وی گفت: محمد سالاری در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانشین فرمانده گروهان امام موسی کاظم(ع) لشکر ویژه بود که در عملیات والفجر ۹ به درجه جانبازی نائل شد و پس از جنگ تحمیلی فرماندهی حوزه بسیج شهرهای درح و اسدیه خراسان جنوبی را بر عهده داشت.

سالاری بیان کرد: خاطرات او از دوران دفاع مقدس در محافل مختلف و شب‌های خاطره‌گویی رزمندگان مورد استقبال اقشار مختلف به خصوص جوانان قرار می‌گرفت و ولایتمداری او زبانزد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *