خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسانه ها صدای محرومیت مردم منطقه را منعکس کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رسانه ها صدای محرومیت مردم منطقه را منعکس کنند

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم این استان نسبت به دیگر استان های کشور با محرومیت بیشتری روبرو هستند که رسانه ها باید صدای محرومیت این مردم را منعکس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی با وی افزود: در بعضی روستاهای استان پول اصلی که افراد به آن متکی هستند همان ۴۵۰ هزار ریال یارانه است که باید فرد با آن گذران زندگی کند.
وی اظهار کرد: محرومیت مردم در خراسان جنوبی به شکلی است که در بعضی استان ها وضعیت معیشتی قشر غیربرخوردار آن نسبت به قشر برخوردار این استان بهتر است.
وی گفت: خشکسالی، بیکاری و مهاجرت از دیگر مشکلات استان است که امیدواریم همه مسئولان توجه ویژه و بیش از پیش به طبقه محروم استان داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ایرنا، رسانه ای باسابقه، متعهد و مجرب است و نقش خبر امروز در دنیا تعیین کننده است.
وی بیان کرد: اتصال خبری در جای جای جهان و منطقه وجود دارد و یک صحبت بر امور اقتصادی، امنیتی، سیاسی و … تاثیرگذار است.
عبادی گفت: کسی که متصدی تولید و انتشار خبر است به نوعی جامعه و مردم را تغذیه می کند.
وی افزود: با تجربه ای که خبرگزاری جمهوری اسلامی دارد باید آنچه را به مردم منتقل می کند نهایت دقت را در تغذیه صحیح و موثر خبری داشته باشد و از آنچه آسیب به جامعه می زند، پرهیز کند.
وی بیان کرد: دشمن همواره به دنبال بیمار کردن مردم از لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی نقش موثری داشت گفت: در یک بخش جنگ، رزمندگان و جان برکفانی بودند که مقابل دشمن می جنگیدند و بخش دیگر آن هم اطلاع رسانی بود.
وی تاکید کرد: امروز جنبه های نظامی شکل دیگری پیدا کرده اما جنبه خبری اهمیت بیشتری یافته است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: در مجموعه ایرنا با قدمت ۸۳ ساله ارزش هایی اصیل نهادینه شده و نیروهای این خبرگزاری متعهد به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
رسول محمدحسنی افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیروهای ایرنا در اقصی نقاط کشور و خارج کشور همواره در مسیر ارزش های اصیل نظام و حفظ منافع ملی فعالیت کرده و تعهد حرفه ای به مردم و کشور سرلوحه کار نیروهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز نیاز اساسی کشور در حوزه های مختلف آرامش و پرهیز از التهاب آفرینی است که رسانه ها در ایجاد این مهم نقش کلیدی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *