خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خبرنگاران با تغییر شیوه ها «باطل» را ابطال و مردم را «بیدار» کنند/ پاسخ «اتهامات» دشمن با خبرنگاران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خبرنگاران با تغییر شیوه ها «باطل» را ابطال و مردم را «بیدار» کنند/ پاسخ «اتهامات» دشمن با خبرنگاران است

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسالت خبرنگاران و رسانه ها است که با هنر و قلم و تغییر در شیوه ها و ایجاد حساسیت در ابطال باطل مردم را بیدار نگه دارند و در احقاق حق مردم را هوشیار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۱۷ مرداد) در دیدار با خبرنگاران و رسانه های استان با بزرگداشت یاد شهید محمود صارمی و سردار سرلشکر محمدناصر ناصری و شهدای راه حق، اظهار کرد: رسانه ها نقش تعیین کننده در ابعاد منفی و مثبت دارند و رسالت آنان بسیار در این زمینه محسوس و ملموس است.

 

وی با اشاره به اینکه فضای بازی که در دنیا پیش آمده فرصت سوء استفاده بیگانگان و تهاجم فرهنگی را به دشمنان داده، افزود: روزی که رهبر معظم انقلاب مسئله تهاجم فرهنگی را مطرح فرمودند تمام رهبران کشورهای دنیا نسبت به این موضوع بی اطلاع بودند، ۶ سال بعد صدای دیگران از وحشت رسانه ها بیگانه درآمد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از تهاجم فرهنگی مقام معظم رهبری به شبیخون فرهنگی تعبیر کردند، ادامه داد: یعنی با گذر زمان دشمن خود را تقویت و تهاجم به نفوذ و شبیخون تبدیل شده است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: با فاصله ای رهبر انقلاب نسبت به غارت فرهنگی هشدار دادند بنابراین معلوم می شود دشمن در شبیخون موفق بوده و اکنون مشغول غارت فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اینکه غارت اصلی انسان غارت فرهنگی است، افزود: انسان ذاتا موجودی فرهنگی است و دین برای رشد فرهنگی انسان است و جایگاه اصلی انقلاب اسلامی، فرهنگی است و بقیه امور با فرهنگ باید تنظیم شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اگر فرهنگ ضربه ببیند بقیه امور هم آسیب می بینند، گفت: مقام معظم رهبری مسئله ناتوی فرهنگی را بیان فرمودند و دشمن قدم به قدم پیش آمد و برنامه خود را مستحکم کرده است شاید زمانی بود که هر کشوری با هر ایده ای جنگ نظامی رخ می داد با جنگ نظامی بر بسیاری امور تسلط پیدا می کرد اما امروز فرهنگ حرف اول را می زند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه به همان میزانی که دشمن خود را مجهز کرده نیروهای خودی هم بیکار ننشسته اند، ادامه داد: فرماندهی این مسیر (رهبر معظم انقلاب) برای دفاع جانانه و هجوم به مراکز باطل دشمن با جوانان همراه است.

 
به گفته وی رسانه های کشور پشتوانه های بسیار قوی دارند چرا که غنایی که در مکتب اسلام و انقلاب برخواسته از اسلام است در هیچ دین و جای دنیا یافت نمی شود.

 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در هیچ جا غیر از اتهاماتی که به ما زدند به حقوق بشر و ملتی تعرض نکرده چرا که مبنای دین اسلام ظلم و ظلم پذیری را برای هیچ ملتی جایز نمی داند.
آیت الله عبادی با اشاره به آنانی که بعد از جنگ جهانی به اسم تمدن ورود پیدا کردند و با تبلیغات جای پا باز کردند، گفت: انسان های آگاه  می دانند که حرف آنان کذب است و به دنبال چه اهدافی هستند چرا که حقوق بشر مبنای فکر آنان نیست.

 

وی با بیان اینکه اما باور آن برای جامعه مشکل بود چون با بیان نمی شد آن را تبدیل به باور کرد، افزود: اما امروز بعد از هفتاد سال این مدعیان برای حقوق بشر خواب های وحشتناکی دیدند و امریکا با همه ادعاها به ۵۰ کشور از جنگ جهانی تاکنون به بهانه های مختلف ورود پیدا کرده و در حق آنان جنایات و خیانت های بسیاری کرده است این ادعا های حقوق بشر امریکا را با چه قلم و بیانی می توان گفت که اینان اینگونه هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از هیچ به دروغ، اتهاماتی به ملت ها و انقلاب اسلامی می زنند، گفت: اما واقعیت جنایات امریکا از میانمار، فلسطین، سوریه و عراق تا نیجریه است و مجامع بین المللی به پشتیبانی از این ظلم ها سکونت معنادار دارند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: این چه وحشی گری است که اینان انجام می دهند؟ برای انسان چه تصوری پیش می آید در یک کشور اروپایی ۱۰ هزار کودک از پناهنده ها ناپدید می شوند! این دشمن نوع انسان است و دلیلش هم این این است که سکوت کردند.

 

وی با بیان اینکه ایده و آرمان، انسانیت و مکتب و انقلاب اسلامی و رهبری جمهوری اسلامی ایران فاخر هستند خطاب به خبرنگاران، اظهار کرد: شما با دست پر در مقابل این همه ظلمی که در عالم می شود قرار دارید اما باید با شیوه ای بیان شود که مردم هوشیار  باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: رسالت خبرنگاران و رسانه ها است که با هنر و قلم و تغییر در شیوه ها و ایجاد حساسیت در ابطال باطل مردم را بیدار نگه دارند و در احقاق حق مردم را هوشیار کنند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه این کار و فعالیت در عرصه فرهنگی از جنگ نظامی در میدان نبرد بالاتر است، افزود: اساس مکتب تشییع حضرت علی علیه السلام این است که با ستمکار خسم داشته باشید هر کسی باشد و از مظلومان حمایت و دفاع کنید.

 

وی بیان داشت: اسلام و انقلاب اسلامی مربوط به قوم خاصی نیست بلکه این ها برای نجات نوع بشر است و اگر رسانه ها حقیقت انقلاب و اسلام را به ملت ها دیگر درست منتقل کنند همه مردم دنیا مشتری آن هستند.

 

آیت الله عبادی به تاثیرگذاری نامه های رهبر معظم انقلاب خطاب له جوانان کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: همه که در حکم دولت های فاسد و ظالم و دولتمردان ستمگر نیستند بسیار انسان های در دنیا هستند که انگیزه انسانی و ارزشی دارند و این فریادها را پشتیبانی می کنند و شاهد آن تجمعات مردمی در اروپا و سایر نقاط دنیا است.

 

وی خاطرنشان کرد: پاسخ اتهاماتی که دشمن می زند( به ایران اسلامی) با خبرنگاران است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *