خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم استفاده از تمام ظرفیت نمایندگی وزارت خارجه در بیرجند/ روستاهای استان آب خوردن ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم استفاده از تمام ظرفیت نمایندگی وزارت خارجه در بیرجند/ روستاهای استان آب خوردن ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت مسئولیت نمایندگی وزارت خارجه در بیرجند به درستی استفاده شود، گفت: روستاهای خراسان جنوبی آب برای خوردن ندارند و بیش از ۴۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۸ مرداد) در دیدار با سرپرست جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت های مسئولیت نمایندگی وزارت خارجه باید از ظرفیت های دیگری استفاده کرد تا به ظرفیت های مسئولیت خود جامعه عمل بپوشانید.

 

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت مسئولیت نمایندگی وزارت خارجه در بیرجند به درستی استفاده شود، افزود: بعضی افراد وقتی مسئولیت می گیرند در ساعات کاری، کاری می کند تا وقت تمام شود و بنابراین از تمام ظرفیت استفاده نمی کنند اما برای موفقیت در هر کار و امری باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از ظرفیت های دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از ظرفیت خود انسان است که می تواند چه کاری انجام دهد، گفت: مسئولیت ها تعریف شده است اما ظرفیت های انسان تعریف شده نیست بنابراین می توان انواع کارهای قانونی برای خدمت بیشتر به مردم انجام داد تا در آینده حسرت فرصت های از دست رفته را نخوریم.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: یکی از مشکلات بشر این است که وقتی در مسئولیتی گماشته می‌شود پست و مقام بر آنان مسلط می شود به همین دلیل در حالت غفلت قرار می گیرد و فکر می کند همیشه در این مسئولیت ها ماندگار می ماند بنابراین به هیچ کدام از ظرفیت ها توجه نمی کند و بعدها حسرت می خورد که یکی از نام های قیامت نیز یوم الحسرت است.

 

وی تاکید کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) «مسئولان باید بر پست و مقام مسلط باشند نه به عکس».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به سرپرست جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند، گفت: امیدواریم با فاصله نه چندان دور آثار اقدامات شما مشاهده شود که این موجب خوشحالی مردم خراسان جنوبی که بسیار مشکل دارند خواهد شد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه کارهای بسیاری می توان برای خراسان جنوبی انجام داد، افزود: می توان با عنوان دعوت به خیر کارهای را انجام داد که شاید ارتباطی با نمایندگی وزارت امور خارجه نداشته باشد اما می توان از مسئولان مربوطه دیگری برای کمک به استان و مردم دعوت کرد.

 

وی با بیان اینکه روستاهای خراسان جنوبی آب برای خوردن ندارند و بیش از ۴۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می شود، ادامه داد: امروز مردم تنها شاهد تجارت و استخراج از معادن استان هستند اما نصیبی از آن نمی برند اما نمایندگی وزارت خارجه می تواند با مسئولیت خود گره ای از کار مردم استان باز کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به فرصت و زمینه مناسب مرز مشترک شرق ایران با کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت بازار افغانستان به درستی استفاده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *