خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایمان و تزکیه؛ علائم راه علم/ امروز دشمن از علم سوء استفاده می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایمان و تزکیه؛ علائم راه علم/ امروز دشمن از علم سوء استفاده می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از علم سوء استفاده می‌کند و با آن انسانهای بی گناه را می کشد، گفت: اگر مراکز علمی در هر جامعه ای آسیب ببیند، این موضوع به سایر بخش های جامعه هم سرایت خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز(۲ مرداد) در دیدار جمعی از مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای خراسان جنوبی با بیان اینکه علم در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: علم از اساسی ترین امکاناتی است که بشر باید با اتکای به آن راه خود را طی کند.

 

وی با بیان اینکه اگر علم به صورت هدفمند ارائه نشود چون علامت خاصی ندارد می تواند به جامعه آسیب بزند، گفت: ایمان و تزکیه علائم راه علم است که باید با آن همراه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیامبران برای تعلم و تربیت و تزکیه مبعوث شدند و وارث آنها هم علما هستند، افزود: سیستم علمی که اکنون در دنیا حاکم است متاسفانه بلای جان انسانها شده است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه در گذشته مسلمانان اسوه علم بودند و برنامه‌های جهانی را می‌ریختند، اظهارداشت: بعدها دیگران آمدند و سیستم را طوری تعریف کردند که هواس نفس جای تزکیه را گرفت.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به هر کجا پا می‌گذارد رسما آن جامعه تخریب می‌کند و شرب خمر و مواد مخدر و غیره را در آن جامعه ترویج می‌دهند، گفت: مفاسدی که استکبار جهانی در جهان ترویج داد امروز دامن خود انها را هم گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی تزکیه را تخریب کردند و کاری کردند که علم بلای جان بشر شود و با علم شهرها را ویران کنند و مردم بی گناه را به خاک و خون می‌کشند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن از علم سوء استفاده می‌کند و با آن انسانهای بی گناه را می کشد، گفت: اگر مراکز علمی در هر جامعه ای آسیب ببیند، این موضوع به سایر بخش های جامعه هم سرایت خواهد کرد.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *