خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع مردم خضری دشت بیاض: شهادت امام صادق(ع) مانند روز عاشورا است/ مردم نسبت به شیطنت‌ دشمنان حساس باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع مردم خضری دشت بیاض: شهادت امام صادق(ع) مانند روز عاشورا است/ مردم نسبت به شیطنت‌ دشمنان حساس باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه منصور دوانقی با این که نسبت به امام صادق(ع) آشنایی داشت ایشان را به شهادت رساند، گفت: او  امام صادق(ع) را خوب می شناخت اما طمع دنیا و دنیا خواهی او را به این روز انداخت.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در مصلی شهر خضری در جمع مردم نیمبلوک و خضری دشت بیاض با بیان اینکه خداوند انسان را کرامت و اشرف مخلوقات قرار داده است، گفت: مسئله ولایت محکمترین موضوع در دین است و به هیچ چیزی در دین به اندازه ولایت سفارش نشده است.

 

وی با بیان اینکه ممتازترین سمتی که از ناحیه خدا به بندگان شایسته اش واگذار می شود بحث ولایت امام و ولی امر که ائمه معصومین(ع) است، گفت: خداوند بندگان بزرگ خود را در آزمایش‌های سخت قرار داده و بعد اگر سربلند بیرون آمدند به انها نمره ممتاز ولایت داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی‌ها تابلوی گناه و انحراف هستند و مردم را جهنمی می‌کنند، لذا نباید از آنها پیروی کرد، گفت: انسان نباید دنبال افراد ظالمی مثل ترامپ و جنایتکاران جهانی راه بیفتد، چراکه هدف این جنایت کاران گمراه کردن انسان است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برخی افراد که به اسلام روی آوردند، بعدها ضربه‌های زیادی به اسلام زدند،گفت: همین افرادی که فرزندان پیامبر(ص) را به شهادت رساندند، مگر اینها در ظاهر مسلمانان نبودند؟ با وجود آنکه پیامبر(ص) آن همه نسبت به فرزندان خود سفارش کرده بودند، اما چه کردند؟

 

وی با بیان اینکه صحنه کربلا به وسیله مسلمانان انجام شد، گفت: نسبت به شیطنت‌ها حساس باشید؛ چراکه برخی‌ها بدنبال فریب دادن مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان در قیامت با کسانی محشور می شود که در دنیا دنبال انها بوده است، اظهارداشت: امروز هم برخی افراد خیانت کار هستند حرف و عملشان یکی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه منصور دوانقی با این که نسبت به امام صادق(ع) آشنایی داشت ایشان را به شهادت رساند، گفت: او  امام صادق(ع) را خوب می شناخت اما طمع دنیا و دنیا خواهی او را به این روز انداخت.

 

 

وی با بیان اینکه شهادت امام صادق مانند روز عاشورا است، گفت: منصور دوانقی می خواست با شهادت امام صادق(ع) اصل امامت را از ریشه قطع کند غافل از اینکه حجت خدا از قبل می دانست که او چه طرحی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *