خانه / تاپ خبر / امام جمعه خضری دشت بیاض با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد

امام جمعه خضری دشت بیاض با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد

حجت الاسلام مدنی، امام جمعه خضری دشت بیاض صبح امروز(۱۱ تیرماه) با آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه کیفیت کار عالمان دین کارساز و مهم است، گفت: امام خمینی(ره) یک نفر بودند، اما مشاهده کردیم که توانستند دنیا را متحول کنند.

 

همچنین حجت الاسلام مدنی، امام جمعه خضری در ابتدای این دیدار با بیان اینکه حوزه علمیه امام محمدباقر(علیه السلام) خضری در حال حاضر ۱۰۰ طلبه دارد، گفت: به برکت حوزه علمیه امروز در مدارس و روستاهای شهر خضری نماز جماعت اقامه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شرایط برای احداث حوزه علمیه خواهران هم در خضری فراهم شده است، گفت: زمین مورد نیاز برای این حوزه تامین شده و خیرین هم برای ساخت بنا پای کار آمدند.

 

امام جمعه خضری با اشاره به اینکه ما همچنین در شهر نیمبلوک برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کارهای خودجوش تمیز فرهنگی و اقتصادی اقدامات خوبی انجام دادیم، گفت: در این زمینه انجمن «همیاران نیمبلوک» با هدف ایجاد اشتغال و فعالیت های فرهنگی در بخش نیمبلوک در حال تشکیل است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *