خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بسیج اساتید؛ یعنی حرکت عالمانه و دین مدارانه خواص/ دین بی علم و علم بی دین بهترین ابزار برای استعمار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بسیج اساتید؛ یعنی حرکت عالمانه و دین مدارانه خواص/ دین بی علم و علم بی دین بهترین ابزار برای استعمار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج اساتید حرکت عالمانه و دین مدارانه خواص است، گفت: همه امور از منظر بسیج اساتید باید دانش بنیان باشد و خود دانش باید دین بنیان باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر روز گذشته(۳۱ خرداد) در دیدار با جمعی از اعضای هیات علمی و اساتید بسیجی دانشگاههای استان با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران، گفت:شهید چمران اسوه و الگوی اساتید است.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در گذشته کارهای زشت را با زبان دیپلماسی انجام می داد اما در حال حاضر می بینیم که علنی و گستاخانه به جان مظلومان عالم افتاده اند، گفت: این ها امروز جنایتی نیست که بتوانند و در عالم انجام ندهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار جهانی به وسیله مزدوان منطقه و حمایت اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به ملت مظلوم یمن حمله کردند و تمام این کشور را ویران می کنند، اظهارداشت: این درحالی است که می بینیم سازمان ملل به یمن می گوید که حملات خود علیه عربستان را متوقف کند، اینها همه چیز را به تمسخر گرفتند و بشر هیچ پناهی ندارد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز این جنایتکاران آزادانه هر جنایتی در هر جای دنیا که می خواهند انجام می دهند، بعد افرادی را که از جان و ناموس و کشور خود دفاع می کننذ؟د را تروریست می نامند، افزود: این کارها نتیجه دین بی دانش و دانش بی دین است.

 

وی با بیان اینکه علم بی دین همانند مرکب بی افسار است، گفت: امروز دنیا مجهز به علم است، اما چون ایمان نیست افسار ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین بی علم بهترین ابزار برای استعمار است، گفت: در این حالت انگیزه وجود دارد اما منطق و دانش نیست و خود باعث نابودی می شود.

 

آیت الله عبادی افزود: امروز در دنیا می بینیم که دشمنان با استفاده از تعصب های منهای عقل، منهای فرهنگ و دانش چه جنایت ها که انجام می دهند، گفت: این همه جنایت که امروز در دنیا صورت می گیرد اگر جمع بندی شود، می بینیم که در طول تاریخ این همه جنایت نشده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج اساتید حرکت عالمانه و دین مدارانه خواص است، گفت: همه امور از منظر بسیج اساتید باید دانش بنیان باشد و خود دانش باید دین بنیان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دنیا تشنه ارائه اسلام عملی است، گفت: شرط اول تحقق این موضوع این است که ما بین خودمان مشکلات مان را کم کنیم.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز بعد از ۳۸سال از پیروزی انقلاب، که امام راحل در همان ابتدا امریکا را غیرقابلیت اعتماد دانست، می بینیم که کشورهای اروپایی خودشان به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اذعان کردند، گفت: در برخی کشورهای اروپایی دیدیم که چند روز قبل روز قدس گرفتند و علیه استکبار شعار دادند.

 

وی در پایان خطاب به اساتید با بیان اینکه برای توسعه استان شتاب کنید، گفت: اگر شما برای پیاده سازی اقتصادمقاومتی تلاش کنید، جمعیت خواص پشت سرشما خواهند بود.

 

شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *