خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحریف سخنان امام(ره) بدترین ضربه فکری و سیاسی به کشور است/ امروز رهبر معظم انقلاب قطب نمای دین و نظام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تحریف سخنان امام(ره) بدترین ضربه فکری و سیاسی به کشور است/ امروز رهبر معظم انقلاب قطب نمای دین و نظام است

جمعی از مسوولان شهرستان خوسف صبح امروز(۱۳ خرداد) با آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در این دیدار با بیان اینکه امام خمینی(ره) کاری پیامبرگونه را برای انقلاب انجام داد، گفت: این در شرایطی بود مسلمانان بسیار در تنگنا و تحت سلطهشرق کمونیسم و غرب لیبرال بودند.

 

وی افزود: در آن زمان دشمنان چنان عرصه را بر اسلام و مسلیمن تنگ کرده بودند که حتی بچه های مسلمان در دانشگاههای دنیا سرشان را نمی توانستند بالا نگه دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان آمریکایی در سال ۵۶ یک کار کارشناسی انجام دادند و گفتند که اسلام مانند پیری است که نفس آخر خود را می کشد و قدرت ماندن را ندارد، افزود: در این چنین شرایط بسیار ناباورانه، این انقلاب به رهبری حضرت امام راحل تحقق یافت.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امام راحل اهل تعارف نبود و حرف خود را صریح می زد،‌ اظهارداشت: همان طور که امام فرمودند این انقلاب یک معجزه الهی بود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی برای همه مسلمین عالم است،‌ افزود: طبق اعتراف دبیر کل وقت سازمان ملل متحد، انقلاب اسلامی ایران به گونه ای است که اگر اروپا خسمانه برخورد نمی کرد این استعداد را داشت تا فرهنگ فروپاشیده اروپا را هم اصلاح کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حفظ انقلاب از بدست اوردن آن مشکل تر است،‌افزود: انقلاب اسلامی ایران برای نجات مستضعفین عالم و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) است و این انقلاب، یک انقلاب جهانی است.

 

آیت الله عبادی گفت: آنهایی که باید این انقلاب را حفظ کنند خود مردم هستند، قدرت های مستکبر جهانی و جهان خواران و سرمایه داران بین المللی و صهیونیسم بین الملل تاکنون از همه راهها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند،‌ آنجایی را عمل نکردند که نمی توانند، آنها اگر بتوانند یک لحظه هم درنگ نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از پایگاه مردمی این انقلاب وحشت دارند،‌ افزود: اما برای این جهت هم گزینه های فرهنگی طراحی کردند

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حدود ۱۵ تا ۲۰ سال قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته) تهاجم فرهنگی را هشدار دادند،‌گفت: این وقتی بود که رهبران کشورهای دیگر هنوز هیچ خبری از این موضوع نداشتند و تازه پنج شش سال بعد داد آنها از این خطر بلند شد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای بعد کلیدواژه های شبیه خون فرهنگی،غارت فرهنگی و ناتو فرهنگی را مطرح کردند،‌ گفت: امام فرمود ما را از تحریم نترسانید ما فرزند رمضانیم، ما این تحریم را جشن می گیریم،‌اما همزمان به خاطر ضعف برخی از مدیران در داخل کشور و طمع دشمن فشارهای و تحریم های اقتصادی هم تشدید شد.

 

وی با بیان اینکه می توان تحریم ها را تبدیل فرصت کرد،‌ گفت: از آن روزهایی که ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم که دور ما حلقه بزند تا روزی که غنی سازی اتمی ما به ۲۰درصد رسید و دنیا وحشت کرد ‌ و پیشرفت علمی کشور ۱۳ برابر شد، اینها همه نمونه هایی از برکت تحریم ها بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وقتی عملا از محور سخن امام آ‌ن روز یا این روز فاصله بگیریم دشمن طمع می کند چراکه این رخنه است و دشمن نفوذ می کند،‌ گفت:  خطرناک تر از همه این مشکلات این است که خود امام راحل را تحریف کنند، این از همه خطرناک تر است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه آنچه که جامعه ما را به هم می ریزد و ستون فقرات این قامت استوار را خم می کند، تحریف امام راحل است، گفت: این بدترین ضربه فکری، فرهنگی و سیاسی به نظام و انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل در زمان حیات خودشان هم نسبت به این موضوع هشدار داده بودند،‌ افزود: امام فرمود «امروز که من زنده هستم به من نسبت هایی می دهند که مربوط به من نیست، برای دورانی که من نباشم سخنی را به من می توان نسبت داد که یا با فایل صوتی خودم باشد و یا پای آن امضاکرده باشم».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام قطب نمای انقلاب است، گفت: امام ۱۰ سال بعد از پیروزی انقلاب حضور داشتند و مواضع ایشان در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی کشور و سیاست خارجه و بحث های اعتقادی و تفکر فلسفی و دینی مشخص است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب قطب نمای دین و نظام ما است، گفت: آنهایی که طور دیگر حرف می زنند آنها مشکل دارند، یا از نظر شخصی مشکل نارسایی عقلی و سیاسی دارند و یا بالاتر از این وابستگی هایی دارند که سخن عمدی می زنند و دلشان جای دیگری است.

 

وی با اشاره به اینکه ستون فقرات وحدت جامعه ما امامت امت است که در اسلام یک اصل اساس است،‌‌ افزود: دشمن سعی می کند ضربه را به این ستون فقرات بزند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *