خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امام خمینی(ره) اسوه و الگوی اسلام ناب و حقیقت ایمان بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امام خمینی(ره) اسوه و الگوی اسلام ناب و حقیقت ایمان بود

جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان صبح امروز(۱۰ خرداد) بمناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در این مراسم ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره)، گفت: امید است خداوند ما را بر طریقه حق و راه انبیاء و اوصیای الهی ثابت قدم نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه انبیاء و اولیای الهی آمدند و مردم را دعوت به حق می کردند و در کنار انبیاء با دشمنان می جنگیدند، گفت: عده ای هم با وجود اینکه در ظاهر با آنها بودند اما بعدا مشاهده می شد که اینها گروه های مختلفی شدند، لذا باید رمز این کار را بفهمیم که چرا برخی از اینها تا انتها با انبیاء و اولیای الهی نماندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمان حضرت عیسی(علیه السلام) حتی داشتیم که برخی خواص جای حضرت را به دشمنان درجه یک او معرفی کردند، گفت: دلیل تمام این انحرافات و مشکلات شرک خفی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه افرادی که لغزیدند از اول هم همین‌طور بودند، اما خودشان نمی دانستند، گفت: این قضایا و موضوعاتی که پیش می آید برای این افراد جدید نیست بلکه انگیزه از همان ابتدا آلوده بوده و این چنین افرادی دنبال دین خدا نبودند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که خداوند می پذیرد دین خالص است، گفت: خداوند در سینه کسی دو مهر قرار نداده که هم خدا را بخواهد و هم دنبال هوای نفس و مادیات و دنیاطلبی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسی که ادعا می کند با ائمه اطهار(علیه السلام) و خدا و صالحین است، شرط اول ادعای او سنخیت است، گفت: کسی که شکم او از حرام سیاسی پر شده است، در کربلا نمی تواند جزو اصحاب امام حسین(علیه السلام) باشد لذا فردای حضرت مهدی(عج) هم همین‌طور خواهد بود.

آیت الله عبادی گفت: آنچه که بلا سر ما می آورد و انسان را گمراه می کند، بت درونی او است، چراکه در یک سینه دو دل مهال است.

وی با بیان اینکه ورود هوای نفس به انسان خطرناک است، گفت: در ماه مبارک رمضان راههای به سوی اخلاص و تطهیر نفس هموار است لذا فرصت خوبی است تا از هوای نفسانی به خدا پناه ببریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر کارهای انسان خدایی نباشد، هیچ ارزشی ندارد، گفت: موفق و پیروز کسی است که در سیر و سلوک الی الله به شرک خفی و جلی و مرز بت پرستی و خودپرستی مقام و نفس پرستی گرفتار نشود.

آیت الله عبادی با توصیه اینکه انسان جز با خدا با هیچ کس دیگری نباید معامله کند چراکه این بعدا پشیمانی می آورد، گفت: نباید به خاطر برخی مسائل واهی این همه گناه کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به سالروز رحلت امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) اسوه و الگوی اسلام ناب و حقیقت ایمان بود و باید قدر امام راحل را بدانیم.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی افزود: امروز جانشین به حق امام راحل و حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری هستند که اگر کسی از ایشان فاصله بگیرد مشکل پیدا خواهد کرد.

در پایان این مراسم هم آقای مهدی صادق احمدی، رئیس سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی به ارائه گزارش کوتاهی از نقش بسیج ادارات در حضور پررنگ مردم در ایام انتخابات پرداخت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *