خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سند ۲۰۳۰ چرا محرمانه امضا شد؟/ دشمن در بیت الله الحرام امنیت دارد اما زائران خانه خدا نه!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سند ۲۰۳۰ چرا محرمانه امضا شد؟/ دشمن در بیت الله الحرام امنیت دارد اما زائران خانه خدا نه!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر مدت ها است که مجلس آن را تصویب کرده اما هنوز از سوی دولت اجرایی نشده است؛ قانون ۲۰۳۰ را فوری امضا و ابلاغ کردند.

آیت الله سید علیرضا عبادی شب گذشته (۳ خرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه مقاومت برای دستیابی به پیروزی حاصل می شود، اظهار داشت: پیروزی دستیابی به هدف و شکست بازماندن از هدف است.

وی با بیان اینکه اگر دنیا را باطل‌ها پر کنند اما هرگز پیروز نخواهند شد، گفت: اگر دنیا را ابوجهل ها پر کنند و تنها یک لقمان حکیم باشد، این لقمان است که پیروز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنهایی که می خواهند از راه باطل پیروز شوند؛ بدانند که این نشدنی است، افزود: دنیا صحنه آزمایش خداوند برای رشد کردن ما است که در مقابل ظلم، ستم، مکر و حیله و جهل ایستادگی کنیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل ظلم، مکر و حیله خودش پیروزی است، گفت: امروز وقتی نام شهدا، جانبازان و آزادگان را می شنویم تعظیم می کنیم چون آنها پیروز شدند.

دشمن در بیت الله الحرام در امنیت است اما زائران خانه خدا نه!

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «خرمشهرها در پیش است»، گفت: این خرمشهرها از نوع نظامی نیست بلکه از خرمشهر نظامی سخت تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پروژه اسلام زدایی را دشمن در منطقه از مدت ها قبل شروع کرده است، گفت: هدف آنها این است که بتوانند روح، مفاهیم و فرهنگ و بصیرت قرآن را از میان مردم جمع کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: دشمن در این زمینه تلاش کرد تا با خواب کردن مسلمانان و خود بیدار بودن از طرق مختلف از جمله شیوع مواد مخدر و قمار و ایجاد تفرقه مسلمانان را ضعیف کند و زمانی که زمینه فراهم شد، افرادی مانند آتاتورک و رضاخان را بر مردم مسلط کردند.

وی با بیان اینکه جای گریه دارد که امروز دشمن در بیت الله الحرام در امنیت است اما زائران خانه خدا نه، گفت: دشمن امروز با برداشتن محتوای قرآن به قبله اول مسلمین می رود و ۵۰۰ میلیارد دلار جیب سعودی را خالی می کند.

مسلمانان اندلس را با ترویج رقص و شراب به خاک و خون کشیدند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جنایات عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام به وسیله همین کشورهای مسلمان، مسلمانان یمن را می کشند و بعد می گویند شما خوش باشید و برقصید و این را آزادی می دانند.

آیت الله عبادی افزود: دشمن به ما آزادی می دهد که ما در حریم کشور خودمان نسبت به قوانین اسلامی و هنجارهای درونی نظام، هرچه می توانیم هنجارشکنی کنیم؛ اما نسبت به آنچه که به ضرر آنها است آن را آزادی نمی داند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در سوریه، عراق، یمن و دیگر بلاد اسلامی هر بلایی که می خواهد سر مسلمانان در می آورد، گفت: دشمن تا زمانی به ما آزادی می دهد که ضعیف بشویم؛ بعد نوبتش که رسید همان بلایی که سر مسلمانان اندلس اسپانیا آوردند سرمان خواهند آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: می گویند خوش باشید و برقصید؛ اگر این کار را بکنید نوبت شما هم فراخواهد رسید و بلایی که بر سر مسلمانان اندلس اسپانیا آوردند شما هم خواهند آورد.

آیت الله عبادی گفت: در اندلس مسلمان اسپانیا که جامعه ای بسیار مقتدر و پیشرفته شده بود؛ دشمن با رواج فحشا و بکارگیری نیروی هایی نفوذی از دولت مردان آنها، ابتدا این کشور را ضعیف کرد و بعد خونبارترین جنگ تاریخ را در آنجا رقم زدند و همه مسلمانان را قتل عام کردند و امروز همین نسخه را برای ما هم پیچیده اند.

سند ۲۰۳۰ چرا محرمانه امضا شد؟

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و اینکه چرا متاسفانه برخی ها این سند را محرمانه و بدون اطلاع نهادهای نظارتی و فرهنگی امضا کردند؟ گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر مدت ها است که مجلس آن را تصویب کرده اما هنوز از سوی دولت اجرایی نشده است؛ قانون ۲۰۳۰ را فوری امضا و ابلاغ کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در این سند برای ما برنامه ریزی شده که در ۱۵ سال آینده فرزندان مان رنگ و بویی از اسلام نبرند و فرزندانمان بچه ترامپ باشند نه بچه امام صادق (علیه السلام) و به جای مکتب امام صادق(علیه السلام)، فرهنگ غرب را یاد بگیرند و آن راه را بروند.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *