خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی و بر اساس اندیشه و فرهنگ دانست و گفت: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی و بر اساس اندیشه و فرهنگ دانست و گفت: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی و بر اساس اندیشه و فرهنگ دانست و گفت: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امشب در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح نور چشم مقام معظم رهبری و خار چشم بیگانگان هستند.

وی با بیان اینکه مردم، ارتش جمهوری اسلامی ایران را تنها نمی گذارند، گفت: دشمنان همواره لوله تفنگ خود را به سمت مردم مظلوم قرار می دهند و سعی دارند ملت هایی که توان دفاع از خود را ندارند تحت فشار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استعمارگران نیروهای مسلح را در جهت حفظ منافع خود تشکیل می دهند، افزود: نیروهای مسلح نظام های الهی بر اساس اسلام ناب تشکیل می شوند.

عبادی تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی و بر اساس اندیشه و فرهنگ دانست و تصریح کرد: آرمان و هدف نیروهای مسلح بر اجرای عدالت است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در نظام های اسلامی شجره طیبه هستند و سلاح آن ها انتقال بصیرت و دانش و ایمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح استعمارگر ۱۸۰ درجه متفاوت است، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز دشمنان نا امید و زمین گیر کرده است نیروهای مسلح الهی و مردمی ایران است.

عبادی اظهار کرد: دشمن همواره می گوید گزینه ها روی میز است و حرف از فتنه می زنند و گاهی نیز مسؤولان داخلی همان حرف های دشمنان را به زبان دیگری می زنند که این موضوع به نظام و مردم ربطی ندارد و تنها سلیقه های شخصی است.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *