خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسؤولان حامی فساد منکَر اصلی جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسؤولان حامی فساد منکَر اصلی جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه سرنوشت جامعه به دست سلیقه‌های برخی از مسؤولان افتاده که نخستین منکَر وجود این افراد است که از مفاسد پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مسؤولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: متأسفانه انسان برای همه چیز به‌جز انسانیت خود ارزش قائل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: نتیجه بی‌توجهی و غفلت در انسانیت انسان‌ها تنبلی، بی‌اعتنایی و مفاسد مختلف است که متأسفانه بودجه‌های زیادی در این راه خرج می‌شود ولی در راه مصالح انسانی این‌گونه نیست.

وی یادآور شد: آنچه که به نفع انسانیت است و توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود اگر رها شده نمی‌ماند با آمار زیاد دزدی، اختلاس و دیگر مفاسد مواجه نمی‌شدیم.

آیت‌الله عبادی افزود: با اظهار تأسف باید گفت سرنوشت جامعه انسانی به دست سلیقه‌های برخی از مسؤولان افتاده که نخستین منکر وجود خود این افراد است که اگر بخواهند به موضوعی عمل و اگر بخواهند عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اینجا متخلف آزاد است چون پشتیبان دارد، اضافه کرد: همه این مشکلات راهکار دارد و راهکار آن این است که جایگاه قانون مصوب‌شده در برخورد با متخلفان یکسان باشد.

عبادی با اشاره به اینکه اگر موضوع امر به معروف و نهی از منکر درست تبیین شود جامعه‌ای سالم خواهیم داشت، یادآور شد: باید این موضوع در بین خانواده‌ها و برای تربیت فرزندان نیز تبیین شود.

وی منشأ اکثر مشکلات موجود در جامعه را بی‌تفاوتی مردم دانست و گفت: اگر از کنار مسائل بی‌تفاوت عبور کنیم مورد سوءاستفاده قرار می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر برخی از افراد از مفاسد پشتیبانی و نسبت به امور مفید کارشکنی می‌کنند و وضعیت کنونی نتیجه کار خود ما است زیرا سستی کرده‌ایم.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: اگر با مفاسد به سستی برخورد کنیم یا از بین می‌رویم و یا با چاپلوسی باید جان خود را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *