خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در خود تجدیدنظر کنیم/ حقوق های نجومی و بیکاری ربطی به اسلام ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در خود تجدیدنظر کنیم/ حقوق های نجومی و بیکاری ربطی به اسلام ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دنیا بسیار انسانهای نخبه و دانشمند داریم که بدلیل نداشتن تقوا سرگردان هستند، گفت: دانشمند و عالم بدون تقوا همواره سرگردان خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز(۲۲ فروردین) در جمع معتکفین مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند، با بیان اینکه تقوا به معنی صحیح آن آثار خود را در انسان به همراه دارد، اظهارداشت: در دنیا بسیاری از انسانهای نخبه و دانشمند هستند که علم و تکنیک دارند اما بدلیل نداشتن تقوا سرگردانند.

وی با بیان اینکه انسانهای بی تقوا قدرت تشخیص حق از باطل را ندارند، گفت: در دنیایی که همه غرق می شوند، برخی افراد بدلیل داشتن تقوا از خیلی از دانشمندان و فیلسوفان و انسانهای پرآوازه هم جلوتر هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: هر چه برای انسان وظیفه شناخته شود، واجب است و چنانچه انسان با قصد قرب الهی انجام دهد، عبادت می شود.

آیت الله عبادی گفت: گاهی انسان از طریق نافله و مستحبات به خدا نزدیک می شود و به درجه ای می رسد که چشم و گوش و دست او همه خدایی می شود.

 منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *