خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات در نتيجه عدم احساس تکليف و بي تعهدي ايجاد مي شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مشکلات در نتيجه عدم احساس تکليف و بي تعهدي ايجاد مي شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اينکه اگر هر یک از ما درست عمل کنیم مشکلی وجود نخواهد داشت، گفت: مشکلات از ولنگاری، بی تعهدی و عدم احساس تکلیف و مسئولیت ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز ( ۲۶ بهمن) در  دیدار با دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهد بيرجند با اشاره به جشن بلوغ و تکلیف، اظهار کرد: بلوغ به معنای رسیدن است و انسان تا وقتی صغیر است و به بلوغ نرسیده همواره در شرایطی است که باید از والدین و جامعه کمک بگیرد تا زمانی که توان پیدا کند.

وی افزود: اما وقتی انسان بالغ شد دیگر باید خیر، نیکی و اخلاق را در جامعه پخش کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تکلیف به معنای سختی است، گفت: جشن تکلیف و مسئولیت انسان تنها به معنای نماز خواندن نیست بلکه نماز حالت سمبلیک دارد.

آیت الله عبادی بیان کرد: انسان بعد از سن تکلیف باید اهل آداب و اخلاق باشد؛ نسبت به حقوق شهروندی و والدین مسئول است و باید مسائل را به درستی بسنجد.

وی با تاکید بر اینکه هر شخصی آن چيزي می شود که در  راستای آن تلاش کند، ادامه داد: عمل و اخلاق و تفکر امروز شما فردا نتیجه می دهد و مسئول همه این ها خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر هر یک از ما درست عمل کنیم مشکلی نداریم بلکه مشکلات از ولنگاری، بی تعهدی و عدم احساس تکلیف و مسئولیت ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *