خانه / تاپ خبر / آیت‌الله عبادی: وحدت بین مسلمانان یک اصل اجتناب‌ناپذیر است/ وحدت هیچ‌گاه مانعی برای بیان حقایق نیست

آیت‌الله عبادی: وحدت بین مسلمانان یک اصل اجتناب‌ناپذیر است/ وحدت هیچ‌گاه مانعی برای بیان حقایق نیست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسأله وحدت بین مسلمانان و تقریب بین مذاهب برای ملت ما یک اصل اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در جمع طلاب خواهر مکتب نرجس بیرجند اظهار داشت: موضوع وحدت مسأله تازه‌ای نیست و در زمان ائمه(ع) نیز مدنظر بوده است.

وی با بیان اینکه با تمام انشقاق‌ها و اختلاف‌ها در زمان امام علی(ع) ایشان به عنوان مرکز وحدت بین مسلمانان بوده‌اند، تصریح کرد: مسأله وحدت بین مسلمانان و تقریب بین مذاهب برای ملت ما یک اصل اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده و‌لی‌فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در حکومت اسلامی حتی غیر مسلمان‌ها و اهل کتاب نیز در پناه اسلام هستند و جان، مال و ناموس آنها از طرف حکومت اسلامی حفظ می‌شود و این همان سیره رسول اکرم(ص) است.

آیت‌الله عبادی افزود: وحدت هیچگاه مانع از بیان حقایق و تحقیق و پژوهش نیست و تحقیق و اثبات حقایق باید بدون تحمیل و تفتیش عقاید صورت گیرد، همچنین یک جامعه وقتی به وحدت می‌رسد که کارش بر پایه تحقیق و پژوهش باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فاصله طبقاتی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه فاصله طبقاتی در جامعه ما رو به رشد بوده و تهدیدی برای جامعه و انقلاب است.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *