خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشور هایی چون انگلستان و چین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش کرده اند ولی در داخل کشور برخی ها هنوز به برجام دل بسته اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشور هایی چون انگلستان و چین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش کرده اند ولی در داخل کشور برخی ها هنوز به برجام دل بسته اند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز اظهار داشت: ما مکتبی غنی داریم و فرصت کنونی حکومت اسلامی از استثنائات تاریخ است چون غربی‌ها می‌دانند اگر غنای فرهنگی انقلاب به تشنگان عالم برسد غوغایی به پا می‌شود.

وی افزود: غربی‌ها تلاش دارند تا اسلام را نامتناسب جلوه دهند و از طرفی نمی‌گذارند به درستی پیام انقلاب مخابره شود و در داخل کشور هم مهم‌ترین مشکل ما این است که برخی‌ها چندپهلو حرف می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  آن چیزی که رهبری از آن به عنوان نفوذ تعبیر می‌کند یعنی جوانان امروز چند حرف متفاوت را از زبان مسئولان می‌شنوند که در این راستا متحیر و متوقف می‌شوند و دشمن از این توقف جوانان استفاده می‌کند.

آیت‌الله عبادی افزود: نیازمند طرحی هستیم که اسلام خشن را از اذهان مردم جهان پاک کند و در داخل کشور باید تبیین کنیم که همه یک صدا باشند و اینکه چه شاخصه‌هایی باید وجودداشته باشد تا حرف جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید برای جوانان روشن شود تا پیام جمهوری اسلامی را به درستی بگیرند و هر چه خارج از شاخصه‌های انقلاب ما باشد صدای جمهوری اسلامی نیست حالا از زبان هر شخصی که می‌خواهد باشد.

آیت‌الله عبادی افزود: چین و انگلستان  به سخنان رهبری عمل کردند اما داخل کشور نه تنها کاری نکردند بلکه کار شکنی هم کردند و هنوز که هنوز است به برجام دل بسته‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *