خانه / تاپ خبر / آیت الله عبادی: کسانی که دل از غیر خدا بکنند و در مبارزه با ظلم و در جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دشمن مبارزه کنند، اینها مقام شان از شهدا هم بالاتر است

آیت الله عبادی: کسانی که دل از غیر خدا بکنند و در مبارزه با ظلم و در جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دشمن مبارزه کنند، اینها مقام شان از شهدا هم بالاتر است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی شب گذشته (۱۳ بهمن) در یادواره شهداي اداره كل زندان هاي خراسان جنوبي با بیان اینکه شهدا وظیفه خود را انجام داده اند و به منزل مقصود رسیدند، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا برای این است که ما شهدا را فراموش نکنیم و راه آنها را برویم.

وی با بیان اینکه شهدا به ما نیازی ندارند بلکه ما به شهدا نیاز داریم تا در خواب غفلت نمانیم، گفت: باید بیدار و آگاه بود و دانست که انقلاب مسیر طولانی را طی کرده و مسیر طولانی را نیز در پیش دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در مسیر حرکت انقلاب مشکلات و زیاده خواهی دشمنان هم وجود دارد، افزود: هدف انقلاب ثابت کردن کلمه الله و توحید، پیاده کردن عدالت، برداشتن ظلم و ستم و پیاده کردن حکومت الهی است، لذا شهادت در راه این هدف است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه شهدا در راه رسیدن به اهداف انقلاب و نظام به شهادت و به مقصود و هدف خود رسیدند، گفت: شهدا در آزمایش الهی رو سفید بیرون آمدند و راه باز و وعده الهی هم نزدیک است.

وی گفت: شهدا دل از غیر خدا بریدند که این خود حقیقت توحید است و توانستند به هدف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا شهادت را از خداوند خواستند و خدا هم به آنها داد، گفت: همین که بتوانیم پا روی نفس خود بگذاریم، به خدا وصل شده ایم.

آیت الله عبادی گفت: کسانی که دل از غیر خدا بکنند و در مبارزه با ظلم و در جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دشمن مبارزه کنند و در مقابل کفر بایستند و حق را ثابت کنند اینها مقام شان از شهدا هم بالاتر است.

منبع: خبرگزاری شبستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *