خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: ملت ایران پای سختی های کشور ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: ملت ایران پای سختی های کشور ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ا مروز ملت ایران در آزمایش های بزرگ همچون طلا در کوره گداخته می شوند، گفت: مردم و مسئولان ما پای همه سختی های کشور ایستاده اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل ازخبرگزاری شبستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز (۱۲ بهمن) در مراسم سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی که در میدان امام بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و در روایات نیز به انقلاب اسلامی اشاره شده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم با ایمان و انقلابی ایران در آزمایش های بزرگ همچون طلایی که در کوره گداخته می شود در حال گداخته شدن هستند، گفت: ما در زمانی هستیم که در روایات از آن به عنوان بهترین و بدترین زمان یاد می شود و این موضوع برای بسیاری از افراد جدید است اما برای پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) جدید نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قیام و آمدن امام راحل یک مسئله تازه نیست، افزود: در روایات به ظهور انقلاب اسلامی و قیام امام راحل اشاره شده است و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) از رویداد انقلاب اسلامی خبر داده بودند.

به گفته وی در روایات آمده است که قومی از مشرق زمین ظهور خواهد کرد و بیداری در جهان به وجود خواهد آورد که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.
آیت الله عبادی با توجه به اینکه در روایات به قیام امام راحل اشاره شده است، ادامه داد: در روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) آمده است که امام خمینی (ره) قیام خواهد کرد و باعث ایجاد بصیرت و کنار رفتن حجاب قلب های مردم خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای ایران زمینه ای برای پیشرفت فراهم کرده است، تصریح کرد: ایران اسلامی در حوزه علمی و فرهنگی با رشد خوبی مواجه است؛ رشد علمی ایران ۱۳ برابر رشد عادی در جهان است و نباید اجازه دهیم این رشد متوقف شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۷۰ سال گذشته در یک مقاله ای به رشد علمی و فرهنگی ایران اشاره شده بود، افزود: در کتابی به نام کشف الاسرار نیز به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره شده بود و دنبال نویسنده این مقاله کتاب بودم که متوجه شدم امام راحل نویسنده این دو بودند.
آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: شما مردم ایران که پای انقلاب با تمام سختی ها و مشکلات ایستاده اید جایگاه و منزلت خوبی دارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *