خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولتمردان خدمتگزار هستند نه آقا بالاسر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولتمردان خدمتگزار هستند نه آقا بالاسر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری رسا ، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در همایش تجلیل از بازنشستگان نیروی زمینی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در طول تاریخ بزرگترین آفت زندگی بشر استبداد بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند حق و عدل قرار داده است، گفت: تمام پیامبران برای اجرای حق و عدل آمده‌اند اما در مقابل آن نیز عناصری فرصت‌طلب وجود داشتند و همراه یک جبهه بی ارزش بر ملت مسلط شدند و اقدامات ناگوار زیادی را به وجود آوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو گروه گناه و جرم جهانی و تاریخی را به دوش می‌کشند، افزود: نخستین گروه انسان‌های مستکبر، خودخواه و زیاده‌خواه هستند و گروه دوم نیز انسان‌های خود کم بین و بی ارزش که همواره مقاصد مستکبران را تأمین می‌کنند.

آیت الله عبادی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه آیا فرعون یک نفر بود، تصریح کرد: فرعون یک نفر نبود وی با استفاده ار تمام افراد بی ارزش، خود کم بین و چاپلوس در مقابل انسان‌ها ایستاد و دستور داد پسر بچه‌ها را بدون جرم بکشند، این افراد چاپلوس افراد خدمتگزار مستکبرین هستند.

وی ادامه داد: ممکن است اسم‌ها متفاوت باشد و به جای اسم استبداد اسم مشروطه را بگذارند اما فرقی نمی‌کند، استبداد ممکن است در قالب دموکراسی و ارتجاع منطقه باشد، هر چقدر هم بزک کنند استبداد همان استبداد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عناوین و اسم‌ها برای فریب است، خاطرنشان کرد: هر کسی که حق و عدل را کنار بزند استبداد است فرقی نمی‌کند با کدام اسم باشد، صحنه‌های گذشته و تاریخ چه به اسم دین و چه به اسم بی دینی باید برای ما عبرت باشد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اگر عده‌ای بخواهند به اسم دین اشخاص خاصی را در نظر بگیرند و ملت‌ها را فدا کنند آن دین دیگر  دین نیست، آن‌هایی که در لباس دین حق و عدل را جابجا می‌کنند کافر هستند.

وی افزود: اگر با یک نفر مستکبر که طلبکارانه حقوق مردم و عدالت در دین را کنار می‌زند برخورد مناسب شود هیچ وقت مستکبری به وجود نمی‌آید، این انسان‌های ترسو و چاپلوس مستکبرین را به وجود می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران از انسان‌ها باج می‌گیرند و بزرگ می‌شوند، گفت: انسان‌های بی تفاوت و چاپلوس جبهه باطل و حکومت‌ها را رقم می‌زنند.

آیت الله عبادی عنوان کرد: در هر کجا که جامعه احساس کند حق و عدل کنار زده می‌شود خود جامعه باید تلاش کنند تا حق و عدل برگردد اگر چنین باشد استبداد به وجود نمی‌آید، استبداد دست پخت خود مردم است.

وی اضافه کرد: جان، مال، حیثیت و سرنوشت ما در قبل از انقلاب اسلامی در دست بیگانگان بود و ۱۵۰ سال قبل از آن نیز در دوران استبداد انگلیس به صورت چراغ خاموش نصف جمعیت آن موقع ایران را در قحطی که به وجود آوردند از بین بردند، آن‌ها بالاترین ارزش‌های ما را نابود کردند و در دیکته‌ای که به رضاخان یک انسان بی ثواد و سرباز فاسد دادند گفتند باید در ایران مدرسه‌های دینی و علمی بسته و علما کشته شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بیگانگان در قبل از انقلاب فرهنگ مکتوب و ذخایر کتب ما را غارت کردند و می‌خواستند نام اهل بیت(ع) و عزاداری امام حسین(ع) برداشته شود و حجاب که حفاظ و ارزش زن است از بین برود.

آیت الله عبادی افزود: بیگانگان در آن موقع بر هر چیزی مسلط بودند و خودشان پادشاه می‌ساختند و هیأت وزیران و مجلس را مشخص می‌کردند و مردم از خود اختیاری نداشتند.

وی ادامه داد: باید بصیرت داشته باشیم، بصیرت یعنی اینکه نگذاریم به اسم جمهوری اسلامی استبداد حاکم شود، ما پیشرفته‌ترین قانون اساسی داریم و همه قوانین باید بر اساس دین کنترل شود و باید این قوانین به صورت میدانی اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید بگذاریم روح انقلاب و حقیقت دین بازیچه گرفته شود، تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد این جامعه اسلام است از این رو همه افراد اسلام می‌خواهند، مردم باید در این جامعه از حق خود دفاع کنند.

آیت الله عبادی اضافه کرد: همه انسان‌ها و دولتمردان در این جامعه خدمتگزار هستند نه آقا بالا سر، مسؤولان باید بر اساس قانون فعالیت کنند و فعالیت‌ها خارج از قانون قابل پذیرش نیست، اگر مردم ایستادند به حق خود می‌رسند اما اگر کوتاه آمدند و نتوانستند از حق خود دفاع کنند استبداد به وجود می‌آید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *