خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیریت ضعیف استعدادها را هرز می دهد/ «بصیرت افزایی» مهمترین نیاز جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیریت ضعیف استعدادها را هرز می دهد/ «بصیرت افزایی» مهمترین نیاز جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در این مقطع زمانی بهترین هدیه برای جامعه بصیرت است، گفت: تمام مشکلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی معلول مشکلات مدیریتی است اگر مدیریت ضعیف باشد استعدادها هرز می رود

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز (۴ بهمن) در دیدار با سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشوری غنی، مردمی هوشمند و انقلابی برگرفته از مکتب اهل بیت علیه السلام و اسلام داریم.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، گفت: مشکلات اجتماعی معلول مشکلات فرهنگی است و مشکلات اقتصادی معلول مشکلات سیاسی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام مشکلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی معلول مشکلات مدیریتی است.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: اگر کشوری هیچ چیز نداشته باشد اما مدیریت قوی و توانا باشد همه مشکلات درست می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر مدیریت ضعیف باشد استعدادها هرز می رود، عنوان کرد: نتیجه این است که به صورت واهی بخواهیم دیگران مشکلات کشور ما را حل کنند که این اشکال مشکلات است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بزرگ ترین سرماه کشور را رهبری دانست و گفت:  وجود این همه سرمایه در کشور بهره بردار می خواهد.

 

آیت الله عبادی افزود: تشکیلات نظام اسلامی به گونه ای است که مبتنی بر نوع انتخاب و اختیار مردم قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اختیارات را از انگلیس پسر و آمریکا سلب کرد، ادامه داد: اما بقیه کارها مبتنی بر نوع انتخاب و اختیار ما است و دشمن در این فرصت ها خیلی سوء استفاده کرده و حواس ما را گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در این مقطع زمانی بهترین هدیه برای جامعه بصیرت است، گفت: باید پیام بصیرت به جامعه ابلاغ شود و تفهیم کنیم که اختیارات خود را به آنچه نمی دانیم، ندهیم و اختیارات خود را به حزب و گروه و احساسات نفسانی ندهیم.

 

نباید گوهر گرانبهای اختیار را معامله کنیم/ مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دهیم

آیت الله عبادی با بیان اینکه نباید گوهر گرانبهای اختیار را معامله کنیم، تاکید کرد: اگر بصیرت پیدا کردیم تمام مسائل حل می شود اما در غیر این صورت همه مسائل لازمه غفلت ما است.

 

به گفته وی خداوند همیشه برای اتمام حجت اولیای الهی دارد که در شرایط گمراهی مانند چراغ هدایت می درخشند و به مردم اتمام حجت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شرایط ناباوری که دنیا به بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود انقلاب اسلامی به وجود آمد، افزود: در این ۳۷ سال آفات خطرناکی ( فتنه ۷۸ و ۸۸ و جنگ تحمیلی و حادثه طبس و …) پیش آمد که هر کدام از آنان اگر برای کشوری دیگر پیش می آمد نابود می شد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دست خدا در کار بود که انقلاب اسلامی از این حوادث سربلند بیرون آمد، گفت: امیدوارم در عین حال که بسیار ناسپاسی کردیم خداوند ما را از خواب غفلت بیدار کند و مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دهیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *