خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکرو تذکر لسانی باشد تا مردم برای احیای این فریضه واجب الهی جرأت پیدا کنند، گفت: اگر عمل به قانون نشود به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز (۲۹ دی) در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور و فرماندهان ارشد ناجا در استان اظهار کرد: کارهای بسیاری بر دوش نیروی انتظامی است که اگر بخش عظیمی از آن انجام شود مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، افزود: اکثریت جامعه خوب و پاک هستند و کسانی که فساد ایجاد می‌کنند عده قلیل‌اند اما در انواع سوء استفاده‌ها بسیار فعال هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید نیروی انتظامی در صف مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشد تا مردم برای احیای این فریضه واجب الهی جرأت پیدا کنند، تصریح کرد: اینکه گاهی افراد معمولی و یا روحانیون تذکر لسانی می‌دهند و مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد بخاطر این است که پشت او را خالی می‌بینند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تذکر لسانی را به طور جدی مطرح کنند مردم پشت سر آنان هستند اما اگر سستی کنند و پشت مردم خالی بماند مردم جرأت نمی‌کنند به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نماد اجرای قانون در انتظامی و مقامات قضایی است، بیان کرد: در راه حق و باطل هر کسی می‌خواهد به هر هدفی می‌خواهد برسد باید اهل کار و تلاش باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در هر جامعه ای قانون اجرا شود مساوی با نتیجه ای است که باید بگیرد اگر اطاعت و عمل به قانون نشود به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت خواسته مردم است، افزود: این مهم تنها در سایه قانون و عمل به آن در جامعه محقق می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه خیرات با حساسیت به اجرای قانون و امر به معروف و نهی از منکر است،عنوان کرد: اگر قانون در جامعه اجرا شود پشتوانه قوی مردمی دارد و می‌توان جلوی اقلیتی که  سوء استفاده می کنند را گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی شغل و شانس است، تصریح کرد: شانس بزرگی دارید که مسئولیت شما با احکام الهی دین گره خورده است که هم شغل خود را انجام می دهید و هم دین خود را

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *