خانه / تاپ خبر / انتقاد آیت الله عبادی از وضعیت جاده بیرجند- قاین

انتقاد آیت الله عبادی از وضعیت جاده بیرجند- قاین

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، در این مدت چه کاری برای حل مشکل جاده بیرجند -قائن انجام شده؟ و طی ۳ سال گذشته هم قول هایی مسئولین داده اند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان ، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۶ دی) در دیدار با امام جمعه، بخشدار و معتمدین آرین شهر با اشاره به مشکلات این شهر اظهار داشت: راهکار قانونی حل مشکلات آرین شهر این است که برای هر امری مسئولی مشخص شده است.

 

وی با بیان اینکه قوای سه گانه هر کدام وظایفی دارند، گفت: اگر قوای سه گانه به وظایف خود عمل کنند هیچ کاری روی زمین باقی نخواهد ماند؛ برای حل هر مشکلی به مسئول قانونی آن مراجعه کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئله جاده بیرجند-قائن بسیار مهم است، تصریح کرد: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، در این مدت چه کاری برای حل مشکل جاده بیرجند -قائن انجام شده است و طی ۳ سال گذشته نیز قول هایی مسئولین داده اند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

آیت الله عبادی به مشکل واگذاری زمین به حوزه علمیه آرین شهر اشاره کرد و افزود: جای تعجب است که مسئولین مربوطه جهت واگذاری زمین به حوزه علمیه در شرایط فعلی به دنبال تعداد نفرات باشد! این چه فکری است که برای واگذاری این زمین، یک حوزه علمیه تازه تاسیس باید بیش از ۳۰ طلبه داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه انگلیس در یک بازه زمانی بدترین ستم را به کشور کرده است، ادامه داد: انگلیسی ها حوزه علمیه و مدارس ایران را بستند و آن قدر تبلیغ در آن زمان کرده بودند که مردم کتاب های دینی و علمی با ارزش را به عنوان کاغذ باطله می شناختند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه انگلیسی ها فرهنگ مکتوب کشورمان را نابود کردند، تصریح کرد: انگلیس مواد مخدر وارد کشور کرد و در زمان های قدیم رایگان در اختیار مردم ایران قرار می داد و در این کشور فساد بسیاری انجام دادند و نصف جمعیت ایران را چراغ خاموش از بین بردند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه در آستانه ماه انقلاب هستیم، اظهار داشت: در بهمن ۵۷ مردم، بیگانگان را از کشور بیرون کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس قوانین گرفته شده از دین، امور به دست مردم سپرده شد تا خودشان خدمت گذاران را انتخاب کنند؛ مردم باید حواسشان را در انتخاب این خدمت گذاران جمع کنند.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی به احکام و قوانین اسلام عمل نکنیم چه اتفاقی می افتد، خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی به معنای واقعی مسلمان بودند بازیچه دست آمریکا و اسرائیل نمی شدند و داعش به وجود نمی آمد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *