خانه / تاپ خبر / آیت‌الله عبادی: اهداف دولت در مسائل درمان و سلامت تحقق پیدا نکرده است

آیت‌الله عبادی: اهداف دولت در مسائل درمان و سلامت تحقق پیدا نکرده است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با معاون بهداشت و درمان سپاه کشور، با بیان اینکه سپاه یک شجره طیبه است، اظهار داشت: سپاه پاسداران‌ یک مجموعه عظیم و انقلابی است که در همه زمینه‌های اعم از اقتصادی، نظامی، سیاسی و بهداشت ورود کرده است و خوشبختانه توانسته است در همه عرصه‌ها موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از بازوان اصلی نظام در دوران جنگ تحمیلی و بعد از جنگ بوده است، افزود: امروزه مردم نقش سپاه را به خوبی در زندگی روزمره خود لمس می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  اهداف دولت تاکنون در مسائل درمان و سلامت تحقق پیدا نکرده است، بیان داشت: ورود سپاه در عرصه‌های بهداشت و درمان در استان‌های محرومی چون سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و راه‌اندازی شبکه‌های بهداشت و درمان سبب برطرف شدن نگرانی‌های مردمان این استان‌ها شده است.

عبادی با بیان اینکه سپاه با برگزاری حلقه‌های صالحین در حال تربیت و آماده‌سازی سربازان امام زمان است، افزود: سپاه و بسیج فرزندان امام و رهبری انقلاب هستند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *