خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضرورت تقویت پدافند هوایی/ نیروهای مسلح نظام اسلامی خار چشم بیگانان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضرورت تقویت پدافند هوایی/ نیروهای مسلح نظام اسلامی خار چشم بیگانان هستند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان ، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز ( ۱۳ دی) در دیدار با فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) و مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز شرایط نظامی دنیا ایجاب می کند پدافند هوایی تقویت شود و این به تعبیری خط مقدم است و مهمترین نقش را در دفاع از کشور دارد.

 

وی افزود: اگر برادران مظلوم یمن پیش‌بینی لازم را برای پدافند هوایی داشتند از بار سنگینی که بر دوش آنان است کاسته می شد آنان به دلیلی نداشتن پدافند بسیار آسیب دیدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اما پایداری و تحمل ملت یمن با دست خالی دشمن را به رسوایی کشاندند و امیدواریم خداوند تمام صفوف مقاومت را در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را موفق و پیروز کند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه این کشورها در پیام مظلومیتشان دشمن را شکست خواهند داد و اکنون آثار آن ظاهر شده، تصریح کرد: اما امروز چشم همه مظلومان دنیا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدرت آن است و نیروی نظامی و مسلح نظام اسلامی خار چشم بیگانان هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *