خانه / تاپ خبر / آيت الله عبادي خطاب به فرمانده نيروي انتظامي: براي رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچون «اشتر» براي مولا باشي

آيت الله عبادي خطاب به فرمانده نيروي انتظامي: براي رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچون «اشتر» براي مولا باشي

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان، آيت الله سيدعليرضا عبادي امشب (۱۱ دي) در ديدار با سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران مسئوليت هاي متعدد و فراواني را برعهده دارد که بسياري از ‌آنها مصاديق واضح امر به معروف و نهي از منکر هستند که در جهت سالم سازي و سالم نگهداري جامعه است.

 

وي افزود: امروز نه تنها وظيفه هر مسلمان، بلکه وظيفه هر شهروند است که با هر فکر و عقيده اي با نيروي انتظامي همکاري کند چرا که در بحث سلامت جامعه براي همه شهروندان نقش حياتي دارند.

 

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي با اشاره به اينکه در نظام هستي آنچه که سير تکامل هر موجودي است سيستم قانوني آن موجود است، ادامه داد: به طور حتم بيش از جمادات، گياه و حيوان ها؛ انسانها در بُعد زندگي مادي و معنوي وقتي به کمال مي رسند که قانون مربوطه را طي کنند.

 

وي حفظ جامعه بر مدار قانون را يکي از وظايف نيروي انتظامي ذکر کرد و گفت: آنچه که لازم است نيروي انتظامي به آن اهميت بدهد، پايبندي به ضوابط و مقررات است که تاثير رواني اين مهم در جامعه بيشتر است.

 

آيت الله عبادي با اشاره به اينکه در رده هاي پايين نيروي انتظامي عده اي سليقه اي رفتار مي کنند، گفت: همه بايد تا جايي که مي توانند همکاري کنند تا جامعه قانونمند و برابر قانون عمل کند که در اين صورت ضايعات آن جامعه کمتر خواهد بود.

 

وي خطاب به سردار اشتري اظهار داشت: حکم انتصاب شما را از طريق رسانه ها شنيدم؛ در اين حکم نظر مبارک رهبر معظم انقلاب نسبت به نيروي انتظامي و جنابعالي مشخص بود.

 

وي افزود: بنده تيمن مي جويم به فاميل جنابعالي که «اشتر» است، اميدوارم شما براي رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، نقشي که اشتر سلام الله عليها براي مولا داشت، داشته باشيد.

 

آيت الله عبادي با تاکيد بر اينکه امروز دنيا حالت جنون پيدا کرده است، خاطرنشان کرد: اين مردم و مسئولين هستند که محيط خود را بايد از شرور آخرالزماني و جنون قرن ۲۱ حفظ کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *