خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بانوان محجبه ایرانی در مسابقات ورزشی پیام انقلاب را به دنیا صادر می‌کنند/ اخلاق و ایمان مهمترین رکن ورزش

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بانوان محجبه ایرانی در مسابقات ورزشی پیام انقلاب را به دنیا صادر می‌کنند/ اخلاق و ایمان مهمترین رکن ورزش

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بانوان محجبه ایرانی با اخلاق و رفتار و حجاب خودشان در مسابقات جهانی پیام انقلاب را به بانوان جهان صادر می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز(۲۶ مرداد) در دیدار نجمه خدمتی، تیرانداز المپیکی خراسان جنوبی و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان، اظهار داشت: سلامت جسمی، روحی و روانی و سلامت اخلاقی برای هر انسانی مهم است و در اسلام هم بر آنها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه انسان علاوه بر تقویت سلامت جسم باید به فکر سلامت روح و اخلاق هم باشد، گفت: در ورزش اخلاق مداری و روحیه پهلوانی و گذشت داشتن بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی برای جوانان دارای جذابیت بالایی است، افزود: در مسابقات ورزشی می بینیم که با یک پیروزی مردم بسیار خوشحال می شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه ورزش باستانی یکی از ورزش های ایرانی است که در آن فرهنگ گذشت و ایثار صادر می شد و پهلوان را با گذشت می شناختند، گفت: ورزشکاران ما همواره باید در مسابقات ورزشی با اخلاق و رفتار خودشان پیام مکتب خود را به سایر مردم دنیا برسانند و این زیباتر از کسب مدال است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران ایرانی باید اخلاق و رفتار اسلامی را به دنیا نشان دهند، اظهارداشت: پیام های اخلاقی و رفتاری ورزشکاران در مسابقات ورزشی که از طریق رفتار آنها دیده میشود، بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در کنار سلامت جسمانی باید خودسازی هم مورد توجه ورزشکاران باشد، گفت: اخلاق و رفتار اسلامی ورزشکاران در صحنه ورزشی صادر کننده پیام انقلاب اسلامی به دنیا است، چراکه از سراسر دنیا مردم این رفتار را می بینند.

حجت الاسلام عبادی اظهارداشت: بانوان محجبه ایرانی با اخلاق و رفتار و حجاب خودشان در مسابقات جهانی پیام انقلاب را به بانوان جهان صادر می کنند.

وی اخلاق و ایمان را در ورزش مهم دانست و گفت: دشمنان از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند، علیه بانوان محجه ما در مسابقات ورزشی کار می کنند، اما جوانان ما با حسن رفتار و خود در این مسابقات می توانند برنامه‌های آنها را بی اثر کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *