خانه / تاپ خبر / رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: حجت الاسلام عبادی همه امتیازات مدنظر اسلام برای قبول مسئولیت را دارد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: حجت الاسلام عبادی همه امتیازات مدنظر اسلام برای قبول مسئولیت را دارد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی یکی از چهره هایی است که همه امتیازات مدنظر اسلام را برای قبول یک پست و مسئولیت دارد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سیدرضا تقوی امروز (۱۸ مرداد) در شورای اداری استان و مراسم معارفه نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: این جلسه به مناسبت معرفی اولین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی افزود: از سال های گذشته مورد مراجعه بسیاری از چهره های شناخته استان بودیم و مردم این استان انتظار داشتند که خراسان جنوبی مانند سایر استان ها نماینده ولی فقیه داشته باشند و مکرر از مقام معظم رهبری درخواست می کردند تا حلقه وصلی بین مردم و ولایت فقیه در خراسان جنوبی نیز باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به شخصیت و خانواده حجت الاسلام عبادی گفت: حجت الاسلام عبادی چهره ناشناخته ای نیست و از خانواده ای اصیل و با ایمان است و خانواده ای که مردم در این استان به تقوا، دیانت، خدمت و خدمت گذاری می شناسند و خانواده ایشان در خدمت دین و دیانت بوده اند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه شهادت می دهم که حجت الاسلام عبادی یک انسان مومن با اعتقادات راسخ، باصفا، ولایتمدار، دلسوز و خدوم است، تصریح کرد: ایشان در زمانی که در مجلس شورای اسلامی خدمت می کردند از جمله کسانی بودند که روی بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری محکم می ایستادند و با قدرت دفاع می کردند و حجت الاسلام عبادی یک خواسته شخصی حتی به اندازه خودکار در مجلس شورای اسلامی نداشتند.

وی در ادامه افزود: کسی به اندازه حجت الاسلام عبادی پاک، نورانی و با صفا کمتر دیده بودیم و ایشان آنقدر مقید بودند که از امکانات مجلس به حد ضرورت استفاده می کردند و هیچ گاه هدیه ای از دستگاه های اجرایی را نپذیرفت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه باید شاکر باشید که یک سید جلیل القدر و پاک به این سمت انتخاب شده است، تصریح کرد: وظیفه این است که حکم مقام معظم رهبری حمایت شود و کمک کنیم تا حجت الاسلام عبادی بتواند مسئولیت خود را به خوبی پیش ببرد.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه مسئولیت ها اگر برای خدا نباشد باید جواب داده شود، گفت: این مسئولیت ها امانت است و باید به امانت دار سپرده شود و آیا امانت دار خوبی هستیم و این پست ها امانت خیلی سنگین هستند و امانت داری سخت است و باید این پست ها برای خدمت باشد.

وی با تاکید بر اینکه دوست بازی و حزب بازی در مسئولیت ها خیانت است، افزود: باید پست ها به امانت دار سپرده شود و شایسته سالاری مد نظر باشد و پیامبر بزرگوار اسلام فرمودند که به کسی که دنبالو حریص پست است پستی ندهید.

حجت الاسلام تقوی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام عبادی یکی از چهره هایی است که همه امتیازات مدنظر اسلام را دارد و شکر نعمت کنید و از حجت الاسلام رضایی تشکر می کنیم که از روز اول اعلام کردند که سرباز ولایت فقیه هستم و تابع حکم مقام معظم رهبری هستم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *