خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخورد مقتدرانه سپاه با دزدی دریایی آمریکایی ها بر جلوه ما می توانیم افزود / منطقه شمال شهر بیرجند نیازمند احداث درمانگاه تأمین اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برخورد مقتدرانه سپاه با دزدی دریایی آمریکایی ها بر جلوه ما می توانیم افزود / منطقه شمال شهر بیرجند نیازمند احداث درمانگاه تأمین اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، گفت: برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دزدی دریایی آمریکایی ها بر جلوه ما می توانیم افزوده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: امروز با حضور میدانی و اقدامی مسئولان دولت سیزدهم در استان ها امید در دل مردم جوانه می زند اما شرط آن هماهنگی و همکاری همه مسئولان و مردم جامعه است و شکرگزاری این نعمت الهی با همکاری صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: پس از ۴۰ سال باید دیگر آزمون و خطاها را کنار بگذاریم و کارهای براساس محکمات انجام دهیم.

 

وی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی، تأکید کد:  برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دزدی دریایی آمریکایی ها بر جلوه ما می توانیم افزوده است که البته از قبل بارها و بارها این مطلب ثابت شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تأکید کرد: همه مردم ایران عزیز هستند اما اینکه در مدت کوتاه مسئولیت خود در تأمین اجتماعی از استان های محروم شروع کردید شیوه کار همین است که محروم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، افزود: فلسفه وجودی سازمان تأمین اجتماعی نیز برای کمک به قشر ضعیف جامعه در سه حوزه بیمه، درمان و سرمایه گذاری اقتصادی است.

 

وی با تأکید بر غنیمت شمردن فرصت مسئولیت و خدمت به مردم، گفت: باید همه همکاری کنند تا گروه های که دشمن با ایادی خود بر کار مردم زده با کمک شما گشوده شود.

 

امام جمعه بیرجند به محرومیت منطقه شمال شهر بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: این منطقه نیازمند احداث درمانگاه تأمین اجتماعی است و امکانات باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف سرمایه گذاری شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان، افزود: البته حل مشکلات جامعه صبر انقلابی مردم را می طلبد چون در گذشته مشکلات و کسری بودجه ایجاد کردند که بهبود وضعیت کشور زمان می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *