خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن بدنبال ایجاد بی تفاوتی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن بدنبال ایجاد بی تفاوتی در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه یکی از بلاهای بزرگ آخرالزمان و یک هشدار بزرگ مسئله قساوت قلب است که مربوط به بنی اسرائیل است و متاسفانه بر جامعه حاکم شده است، گفت: خیلی افراد در جامعه بشری نسبت به خیلی از امور آگاهی دارند اما نسبت به آن بی تفاوت هستند که این بی تفاوتی به منزله این است که در واقع هیچ نمی دانند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در درس اخلاق کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم(علیه السلام) و تبریک و تهنیت بعثت نبی اکرم(صلوات الله علیه)، گفت: قلب در همه وجود انسان ها به مانند هدایت گر کل بدن است که اگر خواب باشد همه اعضا بی تفاوت خواهند بود و اگر بیدار باشد همه جوارح آگاه و فعال هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیدار بودن قلب یعنی به روز بودن در تمام مسائل است، گفت: خیلی افراد در جامعه بشری نسبت به خیلی از امور آگاهی دارند اما نسبت به آن بی تفاوت هستند که این بی تفاوتی به منزله این است که در واقع هیچ نمی دانند.
وی ادامه داد: در دین به مسئله وعظ اهمیت زیادی داده شده است و قرآن به این عظمت نیز برای وعظ است تا دل ها بیدار شود.

امام جمعه بیرجند گفت: عمر که بسیار کوتاه و گذرا است، اما همین عمر فرصت بزرگی است که باید از آن بهره برداری کنیم.
وی افزود: مردم بعضا به سرمایه عمر که خداوند به آنها عنایت کرده توجهی ندارند و دچار قساوت قلب شده اند، همواره در فضای حقیقی و مجازی فساد و تباهی تبدیل به عادت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهار داشت: وقتی انسان با بی تفاوتی از این دنیا می گذرد و بر آن عالم وارد می شود مانند فردی است که از خواب بیدار می شود و می گوید خدایا مرا برگردان تا زندگی را از نو بگیرم که این درخواست هرگز پذیرفته نمی شود.
وی افزود: یکی از بلاهای بزرگ آخرالزمان و یک هشدار بزرگ مسئله قساوت قلب است که مربوط به بنی اسرائیل است و متاسفانه بر جامعه حاکم شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز داشت: امروز تمام مقاومت ها، جنگ ها و جدل ها برای این است که فرهنگ اسرائیل و دشمن وارد نشود، در فضای فیزیکی به هر حال دو جبهه رو در رو هستند اما جنگ الان در فضای فرهنگی در جریان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *