خانه / نمازجمعه / خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیشکسوتان ورزش از اراده بالا و الگویی برای جامعه محسوب می‌شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیشکسوتان ورزش از اراده بالا و الگویی برای جامعه محسوب می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ورزشکار با اراده همواره پای سختی ها و ریاضت ها محکم ایستادگی می کند، گفت: آنچه که سبب می شود جسم از قوت بالایی برخوردار گردد، مسئله اراده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی ساعتی پیش در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ورزش بیرجند برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ورزش دارای معانی مختلفی است و در تعلیمات دین سلامت جسم و قوت جسم بسیار ممدوح است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آنچه که سبب می شود جسم از قوت بالایی برخوردار گردد، مسئله اراده است، اظهارداشت: پیشکسوتان ورزش و افرادی که در این عرصه به توفیقاتی رسیده اند به خاطر توجه به مسئله قوت جسم و اراده بوده است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در طول تاریخ و در دوران بعثت انبیاء نیز دشمن از هر دو طریق بدنبال ضربه زدن به انسان ها و افراد با ارائه بوده است، افزود: آنها گاهی با تهاجم مثل جنگ احزاب با وارد میدان کردن افراد قوی و یا در صحنه هایی دیگر با شکنجه بدنبال شکستن اراده افرادی همچون عمار یاسرها بودند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطرنشان ساخت: پیشکسوتان دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از اراده‌ی بالایی برخودار بودند و هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله آزمایش در زندگی اشاره کرد و گفت: انسان به این عالم آمده است تا برای امتحانات گوناگون آزمایش شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: آنچه که سبب می شود، انسان ها از آزمایشات الهی سربلند بیرون آیند، مسئله خودسازی و اراده است.

وی در ادامه گفت: همواره در تاریخ کسانی بودند که در آزمایشات مختلف لغزش پیدا کردند و از صحنه خارج شدند و در کنار این قضایا نیز رویش های زیادی نیز شکل گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: کسانی بودند که به اسم اسلام و انقلاب آمدند و تا زمانیکه رفاه برای آنان فراهم بود همه چیز در نظر آنان خوب بود و اگر فتنه و یا سختی بوجود می آمد عقب گرد و لغزش پیدا می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه افراد بزرگ همواره سرمشق جامعه هستند، گفت: ورزشکار با اراده پای همه‌ی سختی ها و ریاضت ها محکم ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از اراده والایی برخوردار بود، اظهارکرد: انسان با اراده سبب می شود که بعد از شهادتش، جامعه حیاتی دیگری به خود بگیرد که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله این مردان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در پایان تأکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی زندگی و حیات خودش را وقف ولایت الله کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *