خانه / نمازجمعه / خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: برای مقابله با دخالت دشمن و بیگانگان در امور انتخابات ایران شورای نگهبان وظیفه سنگینی بر دوش دارد/ آنچه بایستی در این دوران انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد کادرسازی و پرورش نیرو برای امور انقلاب است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: برای مقابله با دخالت دشمن و بیگانگان در امور انتخابات ایران شورای نگهبان وظیفه سنگینی بر دوش دارد/ آنچه بایستی در این دوران انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد کادرسازی و پرورش نیرو برای امور انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن، دشمن است و از هر طریقی می خواهد نفوذ کند، گفت: باید برای آینده کادرسازی های بشود که مطابق با شرایط روز و دنیای استکبار بتوانند پاسخگوی هر گونه حرکت کوچک و یا بزرگی باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز (۲۰ بهمن ۹۹) در دیدار با  آقای سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: جایگاه شورای نگهبان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از خرداد ۱۳۴۳ تا کنون زحمات و رنج های زیادی پای این انقلاب و نظام کشیده شده است، حضور مردم در صحنه های مختلف، تقدیم شهدا و جانبازان فراوان، تحمل سختی و همت مردم به این منظور است که اسلام اجرایی را به میدان بیاورند.

وی افزود: اسلام اجرایی وقتی محقق می شود که مجریان شایسته در قوای سه گانه و مسئولیت های مختلف با انگیزه در این انقلاب و نظام توفیق خدمت پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت: در جمهوری اسلامی نظام بر اساس انتخابات است و حضور مدیران شایسته در قوای سه گانه و پست های مسئولیتی دیگر زمانی محقق می شود که افراد بر اساس خواسته مردم که صاحب اصلی نظام و انقلاب هستند مسئولیت بگیرند.

وی ادامه داد: از سال ۴۳ تا کنون هزینه زیادی داده ایم که اگر انتخاب موفقی بر اساس خواسته مردم صورت گیرد نتیجه خوب است ولی اگر آن تحقق پیدا نکند این آرمان باز هم در راه خواهد ماند و طبعا برای دشمن بی هزینه تر از هر چیز این است که به نحوی در انتخابات زهر بریزد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: برای مقابله با دخالت دشمن و بیگانگان در امور انتخابات، نظام شورای نگهبان پیش بینی را کرده که این مرز را حفظ کنند، این کار سنگینی است یعنی همه هزینه ها و همه ارزش هایی که در این مدت طولانی برای اسلام و تحقق اسلام اجرایی و اجرای عدالت انجام شده است به مجموعه شورای نگهبان و عملکرد آن در جهت توفیقاتی که پیدا کند بستکی دارد.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ تقریبا همه امور از صفر شروع شد و خدا توفیق داد و بر اساس آزمون و خطا و تجربه جلو آمدیم و از جوانان همان زمان نیروهای خیلی خوبی در نهادهای مختلف پرورش یافتند، امروز ما از هر جهت باید خدا را شکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: به همان نسبتی که نظام و انقلاب ما در این مسیر سخت پیش می رود دشمن هم دایره را تنگ می کند و از طرق مختلف کار می کند و به قول خودش همه گزینه ها را روی میز دارد.

وی افزود: دشمن، دشمن است و از هر طریقی نفوذ می کند اینجاست که ایجاب می کند که به کادر سازی توجه ویزه داشته باشیم، باید برای آینده کادرسازی هایی بشود که مطابق با شرایط روز و دنیای استکبار پاسخگوی هرگونه حرکت کوچک یا بزرگ باشد و تنها به این که با تجربه و ازمون خطا پیش برویم کفایت نمی کند.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان گفت: ما دعاگوی همه خدمتگذاران نظام مخصوصا آیت الله جنتی که انسان راسخی است هستیم، خداوند عمر و توفیقفشان دهد، امیدواریم در ادامه از حجت الاسلام محمدی نیز استفاده شود و با همکاری و همفکری انتخاباتی صورت گیرد که هم خدا راضی باشد و هم مردم که خدا به انها خیر دهد که با این همه خستگی مردانه پای کارهستند پای ارمان ها هستند، امیدواریم انتخاباتی رخ دهد که خستگی مردم گرفته شود و یک تنفس و راحتی داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *