خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ حماسه ای فراموش نشدنی آفرید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ حماسه ای فراموش نشدنی آفرید

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ حماسه ای فراموش نشدنی آفرید، گفت: نیروی هوایی ارتش ۴۲ سال است که پای حرف خود ایستاده اند و از ملت و ارزش های نظام دفاع می کنند.

به گزارش  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی صبح امروز ( ۱۹ بهمن) در دیدار با فرماندهان و پرسنل پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند اظهار داشت: در بحث های انسان شناسی مشاهده می شود که انسان با حیوان در بیش از ۴۰ مورد اختلاف دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بشر از جهل و نادانی رنج می برد، گفت: روح عبودیت جز خلقت است که اگر به حق نرسد باطل را پرستش خواهد کرد.

وی بیان کرد: انسان زیبایی را دوست دارد و مشاهده می کنید که زیبایی به شکلی چاشنی همه چیز شده است و این را نمی توان انکار کرد و زیبایی رمز انواع هنرها است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه زیبایی اصیل این است که اخلاق خود را زیبا کنیم، ادامه داد: بهترین زیبایی آن است که انسان به رنگ خداوند متعال در بیاید و تلاش کنید تا رنگ و بوی خدایی بگیرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان باید خودش را بیافریند، افزود: به این معنا که انسان فردا را باید خودش خلق و انتخاب کند و همه زیبایی ها و راه ها به صورت نامتناهی جلوی انسان قرار دارد و این موجود استثنایی باید خودش به وسیله قدرت اختیار یکی از این راه ها را انتخاب کند.

وی در ادامه عنوان کرد: کسی که خدای زیبایی ها، حق، علم، خودسازی و عبودیت و بندگی را انتخاب کند زیبا است و ارزش و قیمت انسان بستگی به انتخاب او دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه برخی از امرای ارتش قبل از پیروزی انقلاب از همه چیز بریدند و نوکر بیگانه شدند، ادامه داد: اما برخی از نیروهای ارتش به مردم و ملت خود به هیچ وجه حاضر نشدند که خیانت کنند و رنگ و بوی خدایی را انتخاب کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با صداقت خود در روز ۱۹ بهمن با امام راحل دیدار و بیعت کردند، گفت: ۴۲ سال است که پای حرف خود ایستاده اند و از ملت و ارزش های نظام دفاع می کنند.

وی بیان کرد: با تمام صداقت نیروی هوایی ارتش در سال ۵۷ حماسه ای آفریدند که در تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد و دشمن را به ذلت نشاندند و این یک افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: امروز غرب در حال جان کندن است و ملت غرب بیدار شدند و فریاد عدالت سر می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *