خانه / دیدارها / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: زمینه ساز روحیه شهادت طلبی، خانواده است/ روحیه شهادت طلبی در نیروهای مسلح موج می زند

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: زمینه ساز روحیه شهادت طلبی، خانواده است/ روحیه شهادت طلبی در نیروهای مسلح موج می زند

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره اینکه هیچ فردی نمی تواند به تنهایی روحیه شهادت طلبی را در خود پرورش دهد، گفت: یکی از مهمترین لازمه های تقویت این روحیه، خانواده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با خانواده بسیجی شهید سید علی رضوی به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید با گرامیداشت یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده و درود به روح شهید رضوی، گفت: وقتی اسم شهدا به میان می آید، یاد شهدایی که در جبهه‌ی با دشمنان جهاد کردند می افتیم در صورتی که طبق روایات، آن افرادی که در رزمایش‌ها و تمرین‌ها به فیض شهادت می رسند، اجرشان بیشتر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه تصریح کرد: رزمایش و تمرین‌های نظامی جنبه پیشگیری دارد و هر کشوری که بخواهد قدرت تکنیکی و تاکتیکی خود را به اجرا بگذارد باید در این رزمایش‌ها تلاش بیشتری انجام دهد.

 

وی در ادامه گفت: دلیل دیگری که شهادت در میدان تمرین اجر بیشتری دارد این است که نیروها در جنگ با یک عمل انجام شده روبرو هستند، اما در رزمایش‌ها این افراد برای ایجاد امنیت بدون درگیری‌های سخت، جان خود را بر کف دست می‌گیرند.

 

امام جمعه بیرجند افزود: روحیه شهادت طلبی همواره در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیروی بسیج و مردم ایران اسلامی موج می زند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هیچ فردی نمی تواند به تنهایی روحیه شهادت طلبی را در خود پرورش دهد، گفت: یکی از مهمترین لازمه های تقویت این روحیه، خانواده است که باید این بستر عشق به شهادت و ولایت را برای افراد آماده کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه آنچه امروز پشت دشمن را به خاک می کشاند وجود این گونه روحیه‌هایی است که همواره از سمت خانوادهای رزمندگان در آنان پرورش داده می‌شود، یادآور شد: مجموعه مسئولینی که در برابر امورات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دست اندرکار هستند، از هیچ خدمتی فروگذاری نکرده و مراقب یادگاران شهدا و ایثارگران باید بود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *