خانه / پیام ها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت

دستاوردهای صنعت دفاعی و هسته ای ثمره وجود انسان هایی همچون شهید فخری زاده ها است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پیامی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عنوان کرد: یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

 

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

 

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌ های به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

 

دستاوردها و پیشرفت های حوزه های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده ها می باشد. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

 

اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ی آن عزیز سفرکرده و به جامعه‌ی علمی و هسته‌ای كشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریك و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سكینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت میكنم و یاد شهیدان هسته ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی میدارم.

 

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۸ آذرماه ۱۳۹۹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *