خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پراکندگی و امتداد جاده های خراسان جنوبی به نسبت جمعیت زیاد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پراکندگی و امتداد جاده های خراسان جنوبی به نسبت جمعیت زیاد است

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی براي كاهش حوادث رانندگی، گفت: پراکندگی و امتداد جاده های استان خراسان جنوبی به نسبت جمعیت زیاد است و در این حوزه با عقب ماندگی‌های مواجه هستیم که از نظر حقوق جمعی قابل دفاع است. با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی براي كاهش حوادث رانندگی، گفت: پراکندگی و امتداد جاده های استان خراسان جنوبی به نسبت جمعیت زیاد است و در این حوزه با عقب ماندگی‌های مواجه هستیم که از نظر حقوق جمعی قابل دفاع است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی صبح امروز (۲۷ آبان) در دیدار جمعی از اعضا کمیسیون ایمنی استان به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: بهترین مردم کسی است که نفع بیشتری به جامعه برساند و شغل شما توفیق الهی است که به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش با اهمیت و تاثیرگذار راهداران در حفاظت از جاده‌ها و ایجاد امنیت برای مسافران، گفت: همه ما و مسئولان باید تلاش کنند مسئله امنیت در بحث اصلاح جاده ها و خودروها برای کاهش حوادث رانندگی تامین شود.

وی با تأکید بر اهمیت تقویت و ترویج فرهنگ ترافیکی با استفاده از ظرفیت رسانه ها، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: متاسفانه برخی از سهل انگاری های رانندگان به حوادث جاده ای منجر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در پایان بیان کرد: پراکندگی و امتداد جاده های استان خراسان جنوبی به نسبت جمعیت آن زیاد است و هم در این حوزه با عقب ماندگی های مواجه هستیم که از نظر حقوق جمعی قابل دفاع است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *