خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: مراکز آموزشی نیروهای مسلح، برای جوانان در جهت تربیتی، روحی، اخلاقی و بدنی بسیار سازنده است

امام جمعه بیرجند: مراکز آموزشی نیروهای مسلح، برای جوانان در جهت تربیتی، روحی، اخلاقی و بدنی بسیار سازنده است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه برنامه های مراکز آموزشی برای جوانان در جهت تربیتی، روحی، اخلاقی و بدنی بسیار سازنده است، گفت: مراکز آموزشی نیروهای مسلح، جوان های کشور را به روز می کند و به آنان تجربه کافی می آموزد، لذا درس واقعی در این مراکز داده می شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرمانده جدید مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله(ص) بیرجند اظهار کرد: اصولا نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر مسئولیت های مختلفی که بر عهده دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی افزود: نیروی انتظامی در انجام مسئولیت های خود و همچنین ارتباطات مستقیمی که با مردم دارد، به خوبی عمل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بنده خود ۱۸ سال در مراکز آموزشی تهران و بیرجند خدمت کرده ام، گفت: مراکز آموزشی مراکزی بسیار ویژه هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خانه یک محیط عاطفی است و غالبا امور سلیقگی اداره می شود لذا جوانان برای ورود به جامعه و مفیدبودن در آن، تجربه کافی را ندارند و خام هستند، فلذا جوانان در مراکز آموزشی غیر از تعلیمات نظامی، شرعی، عقیدتی و حفاظتی، نظم در زندگی را فرا می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های مراکز آموزشی برای جوانان در جهت تربیتی، روحی، اخلاقی و بدنی بسیار سازنده است، گفت: مراکز آموزشی نیروهای مسلح، جوان های کشور را به روز می کند و به آنان تجربه کافی می آموزد، لذا درس واقعی در این مراکز داده می شود.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: همچنین جوانان در این مراکز آموزشی بسیاری از هوشیاری های اطلاعاتی، حفاظتی و آگاهی های دینی و اخلاقی که بخش های نامرئی آموزش است و در زندگی بسیار موثر می باشد را فرا می گیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: اخلاق، آداب و طرز برخورد فرماندهان در روحیه جوانان بسیار تأثیرگذار و از یک کلاس اخلاق موثرتر است.

 

وی افزود: دستاوردهایی که جوانان از مراکز آموزش نیروهای مسلح برای خود، خانواده و زندگی اجتماعی می برند، غیر از مواد تعلیمات نظامی است، لذا باعث می شود تا کارا، مفید، هوشیار و بیدار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: تجربه ثابت کرده است آنچه بیش از هر چیز دیگری می تواند بر جوانان تاثیر بگذارد هماهنگی بین شما نیروهای مراکز آموزشی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اقدامات گسترده نیروی انتظامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر شرعی است، افزود: خدمت شما به جامعه، بهترین توفیقی است که امروز خداوند متعال به شما عنایت کرده است.

 

وی در پایان گفت: آنچه از دستانتان ساخته است برای مردم انجام دهید و به آنها خدمت کنید زیرا این اقدامات، خدمات راستین به جامعه، دین و فرهنگ است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *