خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز تفکر ” سردار شهید سلیمانی” و “تفکر بسیجی” در دنیا طرفداران زیادی دارد/ غرب به اسم آزادی بیان به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز تفکر ” سردار شهید سلیمانی” و “تفکر بسیجی” در دنیا طرفداران زیادی دارد/ غرب به اسم آزادی بیان به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر به راحتی به پیامبران اهانت می‌کنند و آن را آزادی بیان می‌نامند اما اگر کسی از هلوکاست حرفی می‌زند او را سخت شکنجه می‌کنند گفت: تفکر بسیجی و تفکر سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در دنیا طرفداران بسیار دارد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با گروه جهادی بسیج دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: خلقت انسان اعجوبه عالم  است و باقی موجودات برای انسان آفریده شده اما آنچه که مهم است اینکه این استعداد نامتناهی به فعلیت برسد تا  این موجود بالفعل به مقام بزرگ برسد.

 

وی با بیان اینکه همه مسئله بر روی تعلیم و تربیت خلاصه می‌شود و فلسفه بعثت انبیاء الهی نیز تعلیم و تربیت است، افزود: علم باید جهت‌دار باشد و باید همت شود تا همه چیز درست شود اما گاهی برخی‌ها مورد بی مهری قرار می‌گیرند که با وجود همه اینها اما حسن انتخاب شما جهادگران در رشته‌ای که انتخاب کردید، قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: شما جهادگران به صورت جهادی در حال تمرین هستید و زکات علم خود را می‌پردازید و باید بدانید که در کار شما برکت فراوان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان آمادگی برای رشد دارند، خاطر نشان کرد: تفکر جهادی و بسیجی به مانند تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دنیا طرفداران زیادی دارد که باید برای جوانان تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه تعلیم یک سوی قضیه است و بالاتر از تعلیم، تزکیه قرار دارد، عنوان کرد: گاه می‌شود با تزکیه علم را کسب کرد اما تعلیم اگر همراه با تزکیه نباشد نه تنها نمی‌توان تزکیه را کسب کرد بلکه خطر بیشتری ایجاد می‌کند، لذا اگر حواسمان نباشد ارزش‌هایی مانند ایمان و فرهنگ ما را می‌دزدند و از نادانی ما سوء استفاده می کنند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر و آزادی در هیچ جای دنیا برای مردم آزادی نگذاشته‌اند، گفت: امروز فرانسه خود را مهد آزادی بیان می داند اما در جریان اعتراضات مردم فرانسه در یک سال اخیر که چرا ۹۹ درصد ثروت در دست یک درصد جمعیت و یک درصد ثروت در دست ۹۹ درصد جمعیت است، هیچ پاسخی نداده اند و آنها را دستگیر، زندانی و کشته اند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: در کشور فرانسه چگونه می شود که اگر به قرآن و پیامبران الهی اهانت شود آن را محکوم نمی‌کنند و می گویند مصداق آزادی بیان و عمل است اما اگر یک دانشمند که براساس تحقیقات برای هولوکاست حرف بزند و بگوید دروغ است، او را شکنجه می‌کنند و می‌کشند.

 

وی ابراز داشت: دولت مردان وظیفه داشتند تا فضای مجازی را در اختیار خودی‌ها قرار دهند اما در دست بیگانه قرار دادند و این در حالی است که در همه ساعات همراه مردم است که آثار شومی دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: استعمارگران در جنگ تحمیلی صدام بر علیه ایران نصف دنیا را به جنگ با کشور ایران واداشتند و علاوه بر آن در این سالها بهترین شخصیت‌های ما را ترور کردند که ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه کوته فکری آنهاست و این در حالی است که غرب خود را مدعی آزادی می‌داند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه عربستان و امارات به مانند گاو شیرده خود را در اختیار غرب قرار می‌دهند و کشوری که در برابر استعمار ایستادگی کند و بگوید برای ما تصمیم گیری نکنید از نظر آنها جرم کرده است، افزود: امروز در خود کشور آمریکا اگر مردم حرفی برای اعتراض داشته باشند با ماشین از روی آنها رد می‌شوند.

 

وی خطاب به جهادگران جوان افزود: حرکت شما جهادگران حرکتی کارساز است لذا هرچه دشمنان خود را بیشتر رسوا کنید انزجار از آنها بیشتر می‌شود.

 

امام جمعه بیرجند در پایان با اشاره به اینکه همه پیغمبران الهی به دنبال عدالت بودند و از ناحیه دین خدا هرگز ظالم جایگاهی ندارد، گفت: شیوه‌ای که شما جهادگران دارید در دنیا طرفدار دارد و مهم این است که برای توسعه این تفکر بیکار ننشینید و طرح داشته باشید و نسبت به تحقق آن تلاش کنید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *