خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در فرانسه اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را آزادی بیان می دانند اما تردید در هولوکاست را جرم می شمارند/ بزرگداشت مقام شهدای ۱۷ شهریور امر لازمی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در فرانسه اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) را آزادی بیان می دانند اما تردید در هولوکاست را جرم می شمارند/ بزرگداشت مقام شهدای ۱۷ شهریور امر لازمی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: استعمارگران مرتبا حرف از آزادی بیان می زنند در حالی که به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) اهانت می کنند و رئیس جمهور سخیف فرانسه نیز می گوید که ما این اقدام را محکوم نمی کنیم بلکه این آزادی بیان است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران ستاد استانی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم و  ۱۷ شهریورماه ۱۳۵۷، اظهار کرد: بزرگداشت مقام شهدای ۱۷ شهریور امر لازمی است زیرا ما هرچه داریم از آن ها داریم اما اصل مسئله فراتر از این قضیه است.

 

وی با اشاره به اینکه گذشته تاریخ برای اهل تحقیق روشن است، افزود: از ۲۰۰ سال قبل که پای استعمار به کشورهای اسلامی باز شده، همواره کارشان این بوده است که طی یک طرح حساب شده مسلمانان را که رقیب شان هستند، با استفاده از همه گزینه هایی که روی میز دارند، نابود کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شناسایی دشمن لازم است، خاطر نشان کرد: باید به علت ها دست یافت و در یک برنامه فرهنگی، سیاسی و قابل تعریف، مسلمین را از خواب بیدار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: آنچه که امروز به عنوان غرب مطرح می کنیم، مراد غرب جغرافیایی و جمعیتی نیست بلکه مفهموم تفکر غربی، فرهنگ و سیاست غرب است.

 

وی ادامه داد: فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب پایبند به هیچ اصول عقلی و فطری نیست و به انسان تنها به عنوان یک حیوان اقتصادی می نگرد.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در تفکر لیبرال دموکراسی غرب، هرچه منافع اقتصادی آنها را تأمین کند خوب و هرچه به ضرر آنها باشد بد است، لذا می طلبد تا ما ماهیت آنها را هم بشناسیم و هم به دیگران بشناسانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: در عین حالی که جا دارد بر سر مظلومین شهدای ۱۷ شهریور و شهادت شهید رجایی و باهنر خون بگرییم اما آنچه کارساز است، علت سازی و تبیین آن است تا ماهیت استعمارگران برای همگان روشن شود.

 

وی مطرح کرد: استعمارگران وقتی پایشان به کشور ایران باز شد طرح هایی از جمله مواد مخدر، شرب خمر، فحشا و منکرات، تصرف سرمایه های عظیم و قتل عام مردم را پیاده کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: آنها همچنین ۷۰ سال است که با یک شعار و دروغ بزرگ ” زمین بدون جمعیت برای سرزمین بدون جمعیت” مردم فلسطین را آواره کردند و هر وقت که خواسته‌اند، به هر نحوی مردم را کشته و شهید کرده اند در حالیکه فلسطینیان صاحبان اصلی آن آب و خاک هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: استعمارگران مرتبا حرف از آزادی بیان می زنند در حالی که به قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) اهانت می کنند و رئیس جمهور سخیف فرانسه نیز می گوید که ما این اقدام را محکوم نمی کنیم بلکه این آزادی بیان است.

 

وی گفت: باید از رئیس جمهور سخیف فرانسه پرسید که آیا آزادی بیان در این کشور فقط در اهانت به قرآن و رسول اکرم(ص) است یا خیر، زیرا در این کشور قانونی وجود دارد که اگر شخصی در قضیه هولوکاست تردید کند، جرم کرده، دستگیر و راهی زندان می شود.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: دانشمند و فیلسوف مشهور فرانسوی آقای روژه گارودی طی تحقیقات خود، هولوکاست را زیر سوال برد، اما ایشان را متهم کرده، زندانی و کشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: در همان کشور فرانسه که حرف از آزادی بیان می زند بیش از یک سال است که مردم به خیابان ها می آیند و سوالشان این است که این سیستم سرمایه گذاری لیبرال چگونه سیستمی است که باید ۹۹ درصد ثروت کشور در دست یک درصد و یک درصد ثروت کشور در دست ۹۹ درصد جمعیت باشد، لذا هر هفته و در روز شنبه به میدان آمدند و بعد از کرونا نیز گفتند که ما حاضریم با ویروس کرونا بمیریم اما با این سیستم لیبرال دموکراسی زنده نمی مانیم، حال برخی افراد در داخل می خواهند ایران را از طریق این فرانسه آزاد، آباد کنند!

 

وی افزود: انگلیس، آلمان و آمریکا کشورهایی بودند که صدام را علیه جمهوری اسلامی تحریک کردند و جنگی را نه تنها در سطح ایران و عراق بلکه نصف جهان را به جنگ با ما واداشتند، همچنین کشورهای اروپایی بمب های شیمیایی را در اختیار صدام گذاشتند تا بر سر مردم ایران بریزد، چرا ما این اتفاقات را فراموش می کنیم؟

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ریشه فکری استعمار درست شدنی نیست، ادامه داد: اگر ما بی تفاوت باشیم و بر روی علت ها کار نکرده و تنها زانوی غم معلول را به سینه بگیریم، شاهد حرف های بیشتری خواهیم بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه استعمارگران همواره از افراد قالتاق، دزد و آدم کش به مانند رضاشاه حمایت کرده است، گفت: هدف عوامل استعمار و استکبار این است که نسل مسلمین را از سر راه بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه باید ماهیت دشمن را شناخت، خاطر نشان کرد: با وجود سوابق دشمنان چگونه ما هنوز نفهمیده ایم که دشمن کیست؟

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: استعمارگران برای اینکه جامعه ای را در دام فرهنگ لیبرال دموکراسی بیندازند، ابتدا آن جامعه را فاسد و سرگردان می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: هنگامی که یک قاتل در ایران بر حسب قانون می خواهد اعدام شود، تمام رادیوها و گویندگان رسانه های کشورهای غربی فریاد می زنند که چرا باید چنین شخصی اعدام شود، اما در خیابان های آمریکا مشاهده می کنید که با ماشین از روی مردم عبور می کنند و صدای هیچ کسی درنمی آید، و ابله تر از آنها نیز افرادی هستند که این اتفاقات را می بینند و آن را توجیه می کنند.

 

وی تصریح کرد: بزرگداشت شهدا به مانند خود شهادت است و نقش و اثرات بسیار دارد، لذا باید این شعائر حفظ شود اما بیش از این باید با یکدیگر بنشینید و به صورت تخصصی سرفصل هایی را پیدا و بر اساس آن کار کنید تا راهکاری به جامعه مسلمین و نسل آینده ارائه دهید تا بازیچه دست بیگانه نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تداوم راه شهدا در مقابله با کفر و ظلم تنها عزاداری نیست بلکه باید به دنبال علت ها رفت و به صورت تخصصی کار کرد تا جامعه بیدار شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: زحمات شما بر اساس حفظ ارزش هایی که انجام می دهید در نزد خدا مأجور است اما این اقدامات در برخورد با معلول است و باید به سراغ علت ها بروید و ببینید که چه کسانی بر ملت ها در حال تسلط پیدا کردن هستند و چه نقشی خواهند داشت.

 

وی ابراز داشت: اصولا در دولت های غربی دولتی وجود ندارد بلکه سرمایه داران که دنیا را بلعیده اند، قانون و اجرای آن را برعهده دارند، لذا باید گفت دنیا هرگز با این تفکر، رنگ آرامشی به خود نخواهد دید و بی نیاز نخواهد شد.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: آینده به نفع شما رقم خواهد خورد زیرا این رسوایی هم در دنیا و هم در کشورهای غربی، ظلم و بی عدالتی را تحت سوال قرار داده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: امروز همه کارشناسان می دانند که عدالت جز از طریق اسلام ناب و پیروری از اهل بیت پیامبر اکرم(ص) امکان ندارد.

 

وی یادآور شد: استاد دانشگاه صهیونیست در یک سخنرانی خود همه را غافلگیر کرد و گفت ” شما یهودی ها امروز برای جهان حرفی برای گفتن ندارید و آن مکتبی که می تواند دنیا را اداره کند، اسلام است.”

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: شما امروز در سطح جهان پشتیبان مردمی دارید ولی شرط آن این است که کار اصولی و تخصصی انجام دهید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ضمن قدردانی از عزاداری های باشکوه مردم با حفظ پروتکل های بهداشتی، گفت: عزاداران معظم و اهل ایمان در همه جا از همه منظم تر هستند اما عده ای نمی خواهند آن ها را ببینند، آنها خیلی زیبا درخشیدند و عزاداری های باشکوهی را همراه با نظم برگزار کردند و در دنیا حرف اول را زدند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *