خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آیت الله ربانی اسوه اخلاص و عبودیت بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آیت الله ربانی اسوه اخلاص و عبودیت بود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مرحوم آیت الله ربانی در قید و بندهای دنیایی نبود، گفت: آنچه در نهایت به درد انسان می خورد همان اخلاص و عبودیت است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله محمدابراهیم ربانی اظهار کرد: درگذشت آیت الله محمدابراهیم ربانی ضایعه ای بود که برای استان و شهرستان بیرجند پیش آمد که انشاءالله با ارواح طیبه شهدای کربلا محشور شوند.

 

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله ربانی یک چهره محبوب مردمی بود، افزود: اگر مسئله کرونا مانع نبود مردم به صورت خودجوش در تشییع جنازه ایشان شرکت می کردند و یک صحنه خاص شکل می گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با اینکه مرحوم آیت الله ربانی چهره محبوب جالبی بود، اما باطن ایشان از ظاهرشان بهتر بود و این بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مرحوم آیت الله ربانی در قید و بندهای دنیایی نبود، تصریح کرد: آنچه در نهایت به درد انسان می خورد همان اخلاص و عبودیت است.

 

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم ” کل شی هالک الا وجهه ” گفت: همه چیز از بین رفتنی است و تنها اخلاص، عبودیت و بندگی است که برای انسان می ماند، معیارهایی که اگر برای خدا باشد به هر چیزی که بخورد ارزشمندش می کند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *