خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز هر انسانی که به دنبال عدالت است، حضرت امام علی(ع) را می شناسد و با قیام کربلا آشنا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز هر انسانی که به دنبال عدالت است، حضرت امام علی(ع) را می شناسد و با قیام کربلا آشنا است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام تمام سعی و تلاش خود را کردند تا نام حضرت علی(علیه السلام) را از تاریخ محو کنند، گفت: هر انسانی با هر مذهب و مسلکی که عدالت طلب است حضرت امام علی(ع) را می شناسد و با قیام کربلا آشنا است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد مقدس امام هادی(ع) اظهار کرد: چندی پیش مقام معظم رهبری تعبیری در مقیاس انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان داشتند و فرمودند که همه انقلاب ها پیر خواهند شد در حالی که انقلاب ایران هرگز پیر نمی شود.

 

وی افزود: حق که مبتنی بر فطرت انسان است، شاید بتوان آن را کوبید و در محاصره قرار داد اما آن را هرگز نمی شود نابود کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: رمز اصلی انقلاب اسلامی این است که از مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب نشأت گرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: دشمنان اسلام تمام سعی و تلاش خود را کردند تا نام حضرت علی(علیه السلام) را از تاریخ محو کنند اما نه تنها محو نشد بلکه امروز دنیا را پر کرده است.

 

وی اضافه کرد: در آن زمانی که حق می خواهد خودش را نشان دهد نه از زبان دوست بلکه از زبان دیگران و حتی دشمنان لب به اعتراف حق گشوده می شود.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: امروز می طلبد شما ائمه جمعه متفرقاتی که از زبان دیگران و بیگانگان نسبت به هر یک از ائمه اطهار زده شده است را جمع آوری کنید و تحت یک موضوع قرار دهید، چنین اقدامی بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: هر انسانی با هر مذهب و مسلکی که عدالت طلب است حضرت امام علی(ع) را می شناسد و با قیام کربلا آشنا است.

 

وی ادامه داد: در راهپیمایی اربعین حسینی از سراسر جهان افراد مختلف با همه مشکلاتی که دارند خودشان را به کربلا می رسانند و آن دسته از افرادی که نمی توانند در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند در همان شهر خود دست به راهپیمایی می زنند و این یعنی اینکه مکتب اسلام پیر نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مکتب اسلام هرگز پیر نمی شود، گفت: مکتب اسلام به قدرت متکی نیست بلکه به حق متکی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: آقای جرج جرداق فردی مسیحی است اما بهترین نوشته خود با عنوان “صوت العدالة الانسانیه” را به نام مقدس حضرت امام علی(ع) زینت می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت امام علی(ع) وارث همه انبیاء الهی است، گفت: صهیونیست ها در جهت دشمنی با اسلام، نسبت به هر یک از ائمه‌ی اطهار رشته ای را تخصیص داده اند که آن رشته نیز دارای یک مسئول است، اما شخص صهیونیستی که متخصص شناسایی امام محمدباقر(علیه السلام) است، می گوید ” ما که دشمن هستیم اما اگر بخواهیم در خصوص امام محمد باقر علیه السلام حرفی بزنیم باید گفت که انسانی با این کمالات در تاریخ وجود نداشته است” این اعتراف خود دشمن است.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: اسلام راستین، انقلاب، اهل بیت(ع) و راستای بعثت انبیاء الهی، ارسال رسل و انزال کتب که مبتنی بر عقل، فطرت، وحی و علم است هرگز شکست نمی خورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه اگر آزمایشی وجود نداشته باشد، نمره و اشرف مخلوقات معنی ندارد، ادامه داد: اگرچه امام حسین(ع) در زیر ضربات شمشیر اهل ستم قرار می گیرد اما آن فردی که پیروز می شود، امام حسین(ع) است و بعد از ۱۳۵۰ سال مشاهده می کنید که آقای ماهاتما گاندی برای بیرون راندن انگلیس از شبه قاره هند می گوید ” من شرّ این انگلیسی های خبیث را از شبه قاره کوتاه می کنم آن هم به پیروی از رهبر آزادگان جهان حسین بن علی(علیه السلام).”

 

وی خاطر نشان کرد: امروز از خیابان های واشنگتن، لندن، پاریس و برلین، فریاد عدالتخواهی به تعبیری که تا عدالتی نباشد صلحی نیست، سر داده می شود، و مردم آنجا به عدالت حضرت امام علی(ع)، امام مجتبی(ع) و ائمه اطهار اقتدا کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: خداوند متعال سایه شما را بر سر مردم حفظ کند که رهبری جوامع بشری در راستای این حق روشن را بر عهده دارید که البته این راه شما سختی های بسیاری دارد که باید سپری کنید.

 

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *