خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اردوی جهادی فنی و حرفه ای در مناطق محروم اقدام مفیدی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اردوی جهادی فنی و حرفه ای در مناطق محروم اقدام مفیدی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی گفت: اردوهای جهادی فنی و حرفه ای برای خوشحال کردن دل محرومینی که نیازمند چنین خدماتی هستند، اقدامی بسیار مفید است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: اصولا فنی و حرفه ای یک نعمت پایدار و از نوع باقیات الصالحاتی است که برای جوانان عزیز ما در رفع مشکلات زندگیشان نفش موثری دارد.

وی افزود: در گذشته افراد برای فراگیری یک فن ساده باید سال ها در پیش یک استاد مشغول به کار می‌بودند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی انواع مشاغل با سرمایه های میلیاردی امکانات، اساتید و… افراد می توانند در دوره های بسیار کوتاه، خیلی زود صاحب مهارت هایی شوند و این نعمت بزرگی است که در اختیار ما قرار داده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جمعیت کثیری که در طول سال می توانند وارد مراکز فنی و حرفه ای شوند و دوره هایی را بگذرانند و یک سری مهارت هایی به دست آورند، سرمایه ای ارزشمند برای کسب و کار و اجتماع محسوب می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه هر کاری دارای چاچوبه ای است که بر اساس آن چارچوبه باید عمل کند، گفت: در خصوص اردوهای جهادی فنی و حرفه ای که در باب کمک رسانی به محرومین آن هم به زیبایی تمام صورت می گیرد باید گفت که اقدامی بسیار ارزشمند است اما نیازمند منابع می باشد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می گردد اردوی جهادی مهارت آموزی در مناطق محروم را با همکاری سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برگزار نمایید تا در قالب بسیج سازندگی بتوانید از ظرفیت های آنان بهره مند گردید.

وی در ادامه افزود: برای تأمین منابع این حرکت جهادی می توان از خیرین و دیگران کمک گرفت.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: طبیعتا سخت است که مردم روستایی عزیز ما که در کنار مرز زندگی می کنند، با این شرایط، وسایل خود را برای تعمیر به شهر آورند لذا اردوهای جهادی فنی و حرفه ای و خوشحال کردن دل محرومینی که نیازمند چنین خدمتی هستند، اقدامی بسیار مفید است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: بسیج سازندگی در هر منطقه ای که حضور دارد می تواند مقدمات را فراهم کند و با تبادل نظراتی که با شما صورت می گیرد، شما می توانید حساب شده و با اطلاع قبلی در مناطق محروم حضور یابید و با وقت کم، بیشترین خدمت را ارائه دهید.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *